Outlook 2003 og Gmail ?
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 10-03-08 10:12

Hej...

Jeg prøver at sætte Outlook 2003 op til at køre mails via Gmail.

Men jeg får ved test af opsætningen at vide, at jeg skal kontrollere feltet
E-Mail adresse.

Hvilket jeg så har gjort, og fundet at det er ok.

Hvad kan der være forkert ?

mvh, Erik

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-03-08 20:04

On 2008-03-10 10:12:29 +0100, "Erik Jakobsen" <erik_ja@mail.tele.dk> said:

> Hvad kan der være forkert ?

Har du inde på GMail aktiveret POP3?

Der er et sted i opsætningen hvor du skal "checke" at du vil poppe kontoen.

Under "Settings" --> "Forwarding and POP3" (IMAP også)

http://usenet.ducktrucks.dk/gmail_pop3.jpg

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 12-03-08 08:17

"Palle Jensen" <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote in message

> [...]
> kontoen.
>
> Under "Settings" --> "Forwarding and POP3" (IMAP også)

Tak for dit svar Palle.

Problemet var SSL for udgående trafik. Da det blev ordne kørte Outlook 2003.

Erik