MS Windows
briani 27239
Sætte skræmstørrelse i Vista?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-03-08 20:27

Min Moster har fået en bærbar med en 17"wide og vista.
Hun får lavet et eller andet sjovt ca hver anden dag så når starter
computeren op, er den i laveste opløsning og jeg skal have gang i
fjernsupport
Kan jeg installere et eller andet på hendes computer som hun bare skal
trykke på, så den selv hopper op i den rigtige opløsning?
Det skal være meget let

Grafikkortet er et Nvidia 8600

// Sid

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-08 23:09

Jeg har samme problem med at den starter op i lavere opløsning, men endnu
ikke fundet en løsning.
Jesper