MS Windows
briani 27239
Manglede filer i fil system
Fra : jens jensen

Dato : 09-03-08 13:20

Hej NG
Jeg har en fornemmelse af at der mangler et og andet i mit fil system idet
IE7/Vista melder en træls box/kan ikke finde stien når jeg prøver at
udskrive "printvenlig version".

Jeg vil under alle omstændigheder gerne scanne for om der mangler noget da
jeg, siden jeg fik Vista, har rodet ret meget rundt i indstillingerne - og
så smutter der jo hurtigt et og andet.

Jeg kan så ikke huske hvad kommandoen hedder, men den er med Windows-cd'en i
drevet og med en extension der hedder noget i retning af scan all - eller
noget i den retning. Den har været nævnt herinde før, men jeg kan nu ikke
lige finde den.

Er der nogen der kan huske den?

JJ

Fra : Gamle

Dato : 09-03-08 14:17

jens jensen wrote:
> [...]
> af scan all - eller noget i den retning. Den har været nævnt herinde
> før, men jeg kan nu ikke lige finde den.

Hedder nok som i XP

i kør skriv sfc /scannow

Mvh.
Torben

Fra : jens jensen

Dato : 09-03-08 19:53

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i meddelelsen

> Hedder nok som i XP
>

> i kør skriv sfc /scannow

Tak for svaret som jeg selv fandt i før og afprøvede, men det virker
tilsyneladende ikke i Vista, for der skete ikke en pind.....