er gruppen forsvundet
Fra : drabaek7

Dato : 16-07-01 19:16

Hej Er der nogen her der ved, hvad der er blevet af dk.fritid.dyr.hest.?Jeg
kan ikke se indlæg fra efter 20.6 og jeg ved der har været nogen. Er det
noget hos mig selv måske. Tak for hjælpen hvis nogen ved noget. Venlig
hilsen Helle Nannestad.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 16-07-01 20:01

In article <3b532f0d$0$999$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, drabaek7 wrote:
> [...]
> kan ikke se indlæg fra efter 20.6 og jeg ved der har været nogen. Er det
> noget hos mig selv måske. Tak for hjælpen hvis nogen ved noget. Venlig

Der har været en del indlæg. Brok dig til din internet udbyder/
det sted hvor du læser gruppen, aka den news server du connecter
til.
Overvej også at chekke opsætningen af din newsreader, fx. om du
har bedt den om kun at vise gamle indlæg, eller ...

Der er sikkert også nogle informationer på
www.usenet.dk

ion++

--

A picture always lies...

Fra : drabaek7

Dato : 17-07-01 17:15

tak for hjælpen alle sammen ikke mindst dem der skrev direkte. For jeg kunne
jo netop ikke se gruppen. Nu har jeg fået forbindelsen igen, som I ser. Jeg
er faktisk en flittig læser, men har oplevet at blive afvist, hvis jeg har
villet sende et svar. Det vil jeg prøve at råde bod på.
Hilsen Helle

<bendtsen@brok.diku.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrn9l6ef1.cd7.bendtsen@brok.diku.dk...