Links til udenlanske forhandlersider
Fra : B&O

Dato : 09-03-08 12:05

Har i nogle gode links til udenlanske forhandlersider. Gerne med jeres egne
erfaringer med at handle med dem.
De tyske sider kender jeg godt..... det er mere engelske og amerikanske jeg
tænker på.

Hilsen Ove

Fra : Nielsen

Dato : 09-03-08 16:24

> Har i nogle gode links til udenlanske forhandlersider. Gerne med jeres
> egne erfaringer med at handle med dem.

Forhandling af hvad? Turbo til din CBR? Remtræk til din SV? Ekstra cylinder
til din GS? Udvidet reklamationsret til din Lifan?

/ths.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 09-03-08 16:53

"Nielsen" <invalid@duer.ik> wrote in message

> Forhandling af hvad? Turbo til din CBR? Remtræk til din SV? Ekstra
cylinder
> til din GS? Udvidet reklamationsret til din Lifan?
>
> /ths.

Mon ikke vi er ude i noget foder til en "Solsort" ?

- -

Fra : B&O

Dato : 09-03-08 21:09

Nej sgu da til dameundertøj.....

Fra : Nielsen

Dato : 09-03-08 23:16

"B&O" <ofh@email.dk> skrev i meddelelsen
> Nej sgu da til dameundertøj.....

OK. Så er der et link her: www.dameundertoj.dk/

/Ths.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 09-03-08 23:32

> "B&O" <ofh@email.dk> skrev i meddelelsen
>

> OK. Så er der et link her: www.dameundertoj.dk/

Måske ikke lige det han søger!
Det skulle være fremmedartet(Fra udlandet)

Michael D

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 10-03-08 10:12

On Sun, 9 Mar 2008 23:31:52 +0100, "Michael Dahlberg"
<m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Måske ikke lige det han søger!
>Det skulle være fremmedartet(Fra udlandet)

Men det er da ontopic. Triumph laver jo også mc'er

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 10-03-08 12:26

Per K. Nielsen skrev:

> Men det er da ontopic. Triumph laver jo også mc'er

lol - rart at der er sådan en god stemning herinde. Men nu er det jo
også snart forår (biker-tid!)

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-03-08 14:34

"B&O" <ofh@email.dk> wrote in message
> Nej sgu da til dameundertøj.....

klip

Okay , det er så ikke Blackbird/Solsort links men links til dameundertøj
du søger,her er lidt udenlandsk der også handler lidt om MC.

http://www.roadrashapparel.com/

- -

>Mvh

Steen

Fra : Dak

Dato : 09-03-08 16:31

> det er mere engelske og amerikanske jeg
> tænker på.

www.mandp.co.uk

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : B&O

Dato : 10-03-08 17:13

Hvor er i altså bare sjove...... Jæ ve ha links te motercykle sier.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-03-08 18:40

> Hvor er i altså bare sjove...... Jæ ve ha links te motercykle sier.

klip

Nå,ikke andet !

www.google.dk skriv f.eks "motorcycle parts" i søgefeltet og gå på
opdagelse i resultaterne !

- -

Fra : B&O

Dato : 11-03-08 19:52

Jeg gir op..... der er ingen som forstår mig.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 12-03-08 13:08

Se ned .........*

klip

> "B&O" skrev >"Jeg gir op..... der er ingen som forstår mig."<

*Hvad er problemet nu ?

Sig hvad det er du leder efter,eller skriv det på engelsk i en dertil
indrettet søgemaskine.

(og svar gerne under "svarene" i nyhedsgrupperne)

-- -

Fra : Studo

Dato : 11-03-08 21:00

On Tue, 11 Mar 2008 19:52:01 +0100, B&O wrote:

> Jeg gir op..... der er ingen som forstår mig.
åh, din stakkel.

Der er vel blot kommet med bud på dine specifikationer, indlagt en god
portion humor. Selvom erfaringerne er blevet væk. (er der virkelig ingen
herinde som har erfaring i dameundertøj?)

Din forespørgsel er bare så bred at google vil være dit bedste bud. Hvis
nu en gut på gaden spurgte dig om du kendte nogle butikker med
dagligvarer og deres erfaringer. Men du kender godt supermarkederne. Hvad
tror du de vil svare?

Så jeg vil være overordentlig seriøs.

http://www.davidsilverspares.co.uk/
http://shop.wemoto.com/

Har jeg brugt til at finde reservedele, upåklagelig forretningsgang i
begge tilfælde.