Accu vinkelsliber.
Fra : Ole

Dato : 08-03-08 16:12

Nogen der har erfaring med sub ?

Jeg har, i forbindelse med renoveringen
af Guzzilla brug for at skære en del
rustfrit gevindstænger over.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ib Tinning

Dato : 08-03-08 16:33

det har jeg da jeg har en fra dewalt som har klaret de opgaver jeg har
stillet den fint

mvh Tinning 2765

Fra : Ole

Dato : 08-03-08 17:19

Ib Tinning wrote:
> det har jeg da jeg har en fra dewalt som har klaret de opgaver jeg har
> stillet den fint
>
> mvh Tinning 2765

DeWalt.. vi snakker + 2000 ik ?

Jeg kan satme købe mange rustfri bolte
for +2000,

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : tp

Dato : 08-03-08 21:21

> DeWalt.. vi snakker + 2000 ik ?
>
> Jeg kan satme købe mange rustfri bolte
> for +2000,

DeWalt og andre lignende mærker koster. Men de er HVER en krone værd. Har
de andet DeWalt kan du ofte finde en vinkelsliber uden batt i dba eller qxl
fra folk der har købt sæt
Alternativt, køb en 50krs 220v og et langt kabel, og smid den væk når den
ikke virker mere.

Mvh TP
Masser af dewalt og blå bosch, da jeg er blevet træt af H&N lortet

Fra : Thore Jensen

Dato : 09-03-08 23:49

tp skrev:

> DeWalt og andre lignende mærker koster. Men de er HVER en krone værd.

Jeps.. men skal det virkelig rykke, så skal det være Makita, den SÅ
koster oxo..

Thore

Fra : Ib Tinning

Dato : 09-03-08 12:31

> DeWalt.. vi snakker + 2000 ik ?
>
> Jeg kan satme købe mange rustfri bolte
> for +2000,
>
> Ole Mogensen

du spurgte og jeg svarede . jeg gav 1100 kr. for min og har været tilfreds
med den nu er den heller ikke købt fordi jeg skulle skærer et par bolte til
min mc men fordi jeg skulle hjælpe i et hus hvor der ikke var strøm endnu
ps. jeg er tømrer som arbejder mere i jern ind man skulle tro

Fra : Ole

Dato : 09-03-08 17:13

Ib Tinning wrote:

> [...]
> min mc men fordi jeg skulle hjælpe i et hus hvor der ikke var strøm endnu
> ps. jeg er tømrer som arbejder mere i jern ind man skulle tro

Jeg tror at jeg vil bruge min gamle kaninpik, den nye
vil jeg sgutte ødelægge med metalspåner.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Rasmus

Dato : 08-03-08 17:23

Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote in news:47d2acbe$0$15898
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nogen der har erfaring med sub ?
>
> Jeg har, i forbindelse med renoveringen
> af Guzzilla brug for at skære en del
> rustfrit gevindstænger over.
>
> Ole Mogensen

Vi har en 12v bosh på arbejde, og den kan da godt klare nogle småting. Men
den er noget brystsvag, og holder ikke strømmen særligt længe. Desuden
kører den med special skiver.

Smut ud og lån en lille nødgenerator i stedet, det må værer billigerer!

Fra : Ole

Dato : 08-03-08 17:35

Rasmus wrote:
> [...]
> kører den med special skiver.
>
> Smut ud og lån en lille nødgenerator i stedet, det må værer billigerer!

Jeg har to accuer, ialt 135 A/H der forsyner mit lys ,
9W sparepærere, 15 ialt, via en 12 til 220/600W.
Problemet er at jeg har alt i 220v, også en vinkelsliber,
Bosch, Plansliber (hjemmelavet) , men lyset ryger
sgu når jeg bruger det.

Ja ja , jeg kan bare købe en større 12-> 220v converter,
men det går sgutte, med et forbrug på 80 W lys og 400
watt værktøj, så blinker lyset som om det var disko.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 08-03-08 18:34

Ole skrev:

> [...]
> men det går sgutte, med et forbrug på 80 W lys og 400
> watt værktøj, så blinker lyset som om det var disko.

Behøver du da absolut at stå hjemme på din underdimensionerede
sikringsgruppe, når du laver dét simple skærearbejde!?

Forøvrigt er rustfri bolte på motoren en misforståelse:
Galvanisk passer det af H... til, med fastirrede bolte som næsten sikker
følge og styrkemæssigt kommer rustfast ikke op på siden af selv den
blødeste bolt i sort/galvaniseret :-|

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 08-03-08 19:32

Armand wrote:

> Behøver du da absolut at stå hjemme på din underdimensionerede
> sikringsgruppe, når du laver dét simple skærearbejde!?

Jeg er nødt til gøre kur til Guzzilla i min
garage, ingen fast 220 v, men 12 til 220V.

> [...]
> Galvanisk passer det af H... til, med fastirrede bolte som næsten sikker
> følge og styrkemæssigt kommer rustfast ikke op på siden af selv den

Det eneste sted jeg aldrig ville bruge
rustfrit er i motoren hvor der skal bruges
torsion bolte, jeg har i mange år kørt med
rustfri bolte, A2 og A4, selv i alu er de
nemmere at få ud end jern, ihvertfald med
den vinterkørsel jeg har haft de sidste mange år.

Styrkemæssigt har du ret, vel, næsten.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 00:36

Køb en billig generator i Harald Nyborg eller af mig kun kørt et par
timer, leverer 6-800watt.

Poul B-H

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-03-08 19:35

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev

> [...]
> Galvanisk passer det af H... til, med fastirrede bolte som næsten sikker
> følge og styrkemæssigt kommer rustfast ikke op på siden af selv den

Og ryster løs for et godt ord.
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Ole

Dato : 08-03-08 21:08

Preben Riis Sørensen wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
>
> Og ryster løs for et godt ord.
> --
> M.V.H
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

Personlig erfaring eller ?

/ingen/ af mine bolte er rystet løse.

Nu spænder jeg så også altid mine med
det rigtige moment + locktite.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 08-03-08 21:10

Preben Riis Sørensen skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
>
> Og ryster løs for et godt ord.

= naturlig følge af at man ikke kan spænde dem ordentligt fast

--
Armand.

Fra : HC

Dato : 08-03-08 23:23

Ole wrote:

> Nogen der har erfaring med sub ?

Skummelt subject i en nyhedsgruppe hvor vi har travlt med at sikre vores
ting med metalkæder :D

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Ole

Dato : 09-03-08 17:11

HC wrote:

> Skummelt subject i en nyhedsgruppe hvor vi har travlt med at sikre vores
> ting med metalkæder :D
>
> Hygge,
> HC

For den rene er alting rent.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 09-03-08 18:04

Ole skrev:

> For den rene er alting rent.

Mmjaaarh :-/
Jeg synes nu nok at man i et offentligt forum som dette, hvis ytringer
til overflod forbliver hængende på internettet (á bl.a. Goggle-grupper),
bør betænke hvad man giver råd omkring endsamt kommer til at afsløre af
insider-viden :-|

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 09-03-08 18:24

Armand wrote:

> [...]
> til overflod forbliver hængende på internettet (á bl.a. Goggle-grupper),
> bør betænke hvad man giver råd omkring endsamt kommer til at afsløre af

Ohh du vil også mistænkliggøre mig.

For pokker da, dem som vl stjæle en MC
af høj værdi, de fandeme godt "hvordan"

Lad os nu ikke blive paranoide.

OK, jeg er ude herfra, igen, enten bliver man anklaget
for at ville stjæle MC-er, bare fordi at man er ved at
renovere sin MC, eller også bliver man anklaget for at være
en troll fordi at man gerne vil have bevis for at "SMARTNESS"
også har en værdi.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 09-03-08 18:31

Ole skrev:

> Ohh du vil også mistænkliggøre mig.
> For pokker da, dem som vl stjæle en MC
> af høj værdi, de fandeme godt "hvordan"

Det er jo ikke gamle pensionister der løber med vores motorcykler, der
kommer hele tiden nye til - Og dém er der ingen grund til at forsyne med
viden om dette og hint :-|

> [...]
> renovere sin MC, eller også bliver man anklaget for at være
> en troll fordi at man gerne vil have bevis for at "SMARTNESS"

Hvad var det nu lige at du sagde om paranoya?

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-03-08 20:14

Ole skrev den 09 mar 2008 i
klip

> [...]
> renovere sin MC, eller også bliver man anklaget for at være
> en troll fordi at man gerne vil have bevis for at "SMARTNESS"

Eller også er du en lille smule for nærtagende...

Så vidt jeg har erfaret gennem de par år jeg har fulgt med, er der
lutter velmenende og flinke mennesker herinde.

Well, der ryger en finke af panden en gang i mellem, so what?