pcnetto er lukket.
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 18:35

http://www.pcnetto.dk/

Det er da trist da jeg har handlet der meget uden nogen problemer.

PS: Bare en oplysning.

kimila

Fra : Esben

Dato : 09-03-08 19:25

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> http://www.pcnetto.dk/
>
> Det er da trist da jeg har handlet der meget uden nogen problemer.
>
> PS: Bare en oplysning.

Ja, de gik rabundus sammen med Midtdata og Express Delivery (det er samme
ejer). Midt data kører dog videre efter en rekonstruktion af firmaet.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 22:49

> Ja, de gik rabundus sammen med Midtdata og Express Delivery (det er samme
> ejer). Midt data kører dog videre efter en rekonstruktion af firmaet.

Jeg har handlet en gang hos midtdata (en gang var nok) og det var sku en
meget dårlig oplevelse og så var det samme ejer som pc-netto, her blev jeg
da nok overraskede.

kimila

Fra : MGJ

Dato : 10-03-08 21:58

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har handlet en gang hos midtdata (en gang var nok) og det var sku en
> meget dårlig oplevelse og så var det samme ejer som pc-netto, her blev jeg
> da nok overraskede.

Jeg må nu sige at jeg altid har fået en god behandling hos MidtData, ikke
mindst vedr. reklamationer.

MGJ

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-03-08 22:23

On Mon, 10 Mar 2008 21:57:52 +0100, "MGJ"
<REMOVEshowfloor@mail.dkREMOVE> wrote:

>"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i meddelelsen

>Jeg må nu sige at jeg altid har fået en god behandling hos MidtData, ikke
>mindst vedr. reklamationer.

Også her. Tror jeg har lagt tæt ved 70k i det firma og fået sublim
behandling fra start til slut.

Fra : Mr.X

Dato : 10-03-08 23:46

> Også her. Tror jeg har lagt tæt ved 70k i det firma og fået sublim
> behandling fra start til slut.

Læg 70k i min pung, så skal du også få en rimelig behandling her

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-03-08 02:12

>Læg 70k i min pung, så skal du også få en rimelig behandling her

Ikke på en gang jo :))

Men over de sidste mange år. Har dælen dunsme haft mange ordre hos
Midt Data.