Aldi laptop, hvor?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-03-08 08:58

Godmorgen.
Jeg skal bruge en ny laptop, i dag.
Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?
På forhånd tak.
Kai

Fra : Per

Dato : 09-03-08 09:22

Fister Løgsovs wrote:
> [...]
> Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
> stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?

Jeg så en i Aldi på Kastrupvej 2300 kbh s her for et par dage siden - måske
de har den stadigvæk......

mvh. Per

Fra : jama

Dato : 09-03-08 09:34

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.REMOVE.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
> stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?

Jeg mener De har en i "Skibby 4050", men om det er den sidste ja? Af og til
får De jo ikke solgt dem alle, så en fra forige gang De havde tilbud kan stå
der endnu, så du må ringe til Deres hovedkontor tlf: 46142000
Mvh.Jama

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-08 10:07

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in

> du må ringe til Deres hovedkontor tlf: 46142000

De har (surprise) lukket i weekenden, så det hjælper næppe OP.

Fra : jama

Dato : 09-03-08 11:06

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "jama" <nonspam@mail.com> wrote in

> De har (surprise) lukket i weekenden, så det hjælper næppe OP.

Dette nr. er til Hovedkontoret, da der ikke kan ringes til de lokale Aldier.
jama

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-08 12:36

> Dette nr. er til Hovedkontoret, da der ikke kan ringes til de lokale
> Aldier.

Selvfølgelig kan der ringes til de lokale Aldier. Du har bare ikke
nummeret.

Hovedkontorets nummer hjælper ikke når det skal være idag.

Fra : Henning

Dato : 09-03-08 10:09

On Sun, 09 Mar 2008 08:57:48 +0100, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.REMOVE.co.za> wrote:

>Godmorgen.
>Jeg skal bruge en ny laptop, i dag.
>Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
>stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?

Du skal nok starte med at finde en Aldi, som har åbent i dag,
søndag

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-03-08 10:12

Henning skrev:

> Du skal nok starte med at finde en Aldi, som har åbent i dag,
> søndag

Det har de fleste Aldi i området.
Kai

Fra : lk

Dato : 09-03-08 11:10

I bagsværd har de prisskiltet oppe endnu.
Om der så er ngle at sælge ved jeg ikke.

--
Hvis der forekommer x'er i mailadressen
skal de fjernes.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 09-03-08 12:25

Fister Løgsovs wrote:
> [...]
> Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
> stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?

Den over for hvidovre station havde for nogle dage siden.
Ellers kan jeg muligvis hjælpe..

Hilsen
Henrik

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-03-08 12:28

Fister Løgsovs:
> [...]
> Er der nogen der har kendskab til en Aldi der stadig har nogen bærbare
> stående, i eks. Herlev, Rødovre, Ballerup og deromkring?

Jeg takker for svarene, og hjælpen.
Min lokale biks havde lige en tilbage, den med 17" og alt hvad der
bimler og bamler.
Den tror jeg at jeg bliver glad for, jeg skal bare lige have den
opgradet til XP
Kai

Fra : jama

Dato : 09-03-08 14:26

> [...]
> Min lokale biks havde lige en tilbage, den med 17" og alt hvad der bimler
> og bamler.
> Den tror jeg at jeg bliver glad for, jeg skal bare lige have den opgradet
> til XP
> Kai
>
>Da jeg købte en Medion (8000kr.) i januar 2007 kunne jeg ikke få XP driver
>til net og grafik, derfor måtte jeg vende tilbage til Vista. Senere fortrød
>jeg og sendte den retur, den var for stor og tung men ellers en udemærket
>bærbar. Medion er gode nok, jeg har selv en endnu som reserve, så ingen
Mvh.Jama

Fra : Hauge

Dato : 09-03-08 14:31

jama wrote:
Da jeg købte en Medion (8000kr.) i januar 2007 kunne jeg ikke få XP
driver til net og grafik, derfor måtte jeg vende tilbage til Vista.

Lå de ikke på cd'en der fulgte med, som det gør på de fleste andre
Medion'er?

/Hauge

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-03-08 15:55

Hauge forklarede:
> [...]
> driver til net og grafik, derfor måtte jeg vende tilbage til Vista.
>
> Lå de ikke på cd'en der fulgte med, som det gør på de fleste andre Medion'er?

Første postning fra ny maskine
XP drivere ligger på recover drevet, men foreløbig har Vista ikke fået
mig til at tabe hovedet, så jeg tager en dag af gangen.
Kai

Fra : jama

Dato : 09-03-08 17:45

> [...]
> driver til net og grafik, derfor måtte jeg vende tilbage til Vista.
>
> Lå de ikke på cd'en der fulgte med, som det gør på de fleste andre

Nej der var kun en CD med Vista og CDer til programmerne, drivene til
Hardwaren lå på disken(recover drev)Jeg ringede til dem og fik det svar, at
De ikke gav support til XP. Jeg var også på nettet, men hverken i dk. eller
de.(Medion) var der driver til XP, så søgte jeg nettet(net/grafik)men på det
tidspunkt var der ikke driver til hverken trådløs eller grafikkort hos
Firmaerne, om der er nu Ja? Men du kan da prøve nu, måske har Intel(net) og
dengang var mit kort et fra ATI, lagt XP driverne op på nettet? Men nu kan
de findes, helt sikker
Mvh.Jama >

Fra : jama

Dato : 09-03-08 19:36

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.REMOVE.co.za> skrev i en meddelelse

> Mvh.Jama
ps.
Jeg vil lige sige, at uanset om den kan opgraderes til XP eller ej, så er
Medionen et godt valg.
> jama

(som købte en Zepto sidst, men det er også er en fin PC)

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 09-03-08 14:39

> Den tror jeg at jeg bliver glad for, jeg skal bare lige have den opgradet
> til XP
> Kai

Det må da være en nedgradering :)

JJ

Fra : Hauge

Dato : 09-03-08 14:40

Johannes Jørgensen wrote:
> Det må da være en nedgradering :)

Ja hvis man bruger Windows-version som viser for om det er ned eller op, men
tager man brugbarheden og kvaliteten som viser, så er det op.

Mvh Hauge

Fra : FT

Dato : 09-03-08 14:43

Hauge sendte dette med sin computer:

> Ja hvis man bruger Windows-version som viser for om det er ned eller op, men
> tager man brugbarheden og kvaliteten som viser, så er det op.
>
> Mvh Hauge

Suk...

Fra : Hauge

Dato : 09-03-08 14:55

FT wrote:
> Suk...

Klogt sagt, man forstår godt du kan li' Vista.

/Hauge

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-03-08 18:27

"FT" wrote

> Suk...

Vista er noget skrammel - lissom XP var noget skrammel i starten
hmm faktisk er Vista på nuværende stadie værre en XP var :(

Ja jeg har kørt med Vista igennem længere tid pga manglende hardware drivere
til XL :( :(

- Peter

Fra : Lyhn

Dato : 09-03-08 23:32

FT wrote:

> Suk...

Ja, man kan kun sukke når man bruger Vista!

http://pdamania.hu/images/cikk/xpvistasigntwo.jpg

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-08 17:18

Hauge skrev bl.a.:

> Ja hvis man bruger Windows-version som viser for om det er ned eller
> op, men tager man brugbarheden og kvaliteten som viser, så er det op.

Jeg producerer video på XP og det går (min ringe hardware taget i
betragtning, men jeg har dog et temmelig dyrt videokort) ganske strygende
og problemløst.

Skifter jeg OS til vista, så er min hardware nærmest ubrugelig og skal
udskiftes markant, hvis jeg skal kunne producere i samme tempo og med samme
resultat og med samme muligheder.

Hvad viser det mon?

Bemærk, at jeg får ***INGEN*** ekstra muligheder eller ekstra performance,
som jeg ikke har med XP....

Så hvori består "opgraderingen" for mig?

Claus

Fra : jama

Dato : 09-03-08 17:52

> [...]
>
> Bemærk, at jeg får ***INGEN*** ekstra muligheder eller ekstra
> performance, som jeg ikke har med XP....
>
> Så hvori består "opgraderingen" for mig?

Tydligere kan det ikke siges.
jama

Fra : Nicolai

Dato : 09-03-08 18:45

Claus Tersgov wrote:

> [...]
> som jeg ikke har med XP....
>
> Så hvori består "opgraderingen" for mig?

Jeg tror du misforstod. Hauge skriver at Vista til XP er en
nedgradering, hvis man kigger på versions-nummeret som "viser", men hvis
man kigger på burgbarhed og kvalitet, så er Vista til XP en opgradering.
Sådan forstår jeg det, så I er vist enige.

> Claus

Nicolai

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-08 23:22

Nicolai skrev bl.a.:

> Jeg tror du misforstod. Hauge skriver at Vista til XP er en

Jep, du har ret

Jeg har misforstået hvad Hauge mente..

Claus

Fra : jama

Dato : 09-03-08 17:48

> Ja hvis man bruger Windows-version som viser for om det er ned eller op,
> men tager man brugbarheden og kvaliteten som viser, så er det op.
>
> Mvh Hauge

Her kan jeg kun gi dig 110% ret.
jama