Campingpladser Norge
Fra : Heinrich Nielsen

Dato : 08-03-08 14:50

Hej
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg får fat i en brugbar fortegnelse
over campingpladser i Norge, i bogform. Der findes et hav af campingpladser
men ingen fælles fortegnelse udenfor Internettet, jeg har ikke kunnet finde
det - håber da det findes men hvor
venlig hilsen
Heinrich

--
Den Guds klarsyn falder på,
ser det store i det små

Fra : Klaus Fogh

Dato : 08-03-08 16:50

"Heinrich Nielsen" <heinrich.n@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> campingpladser men ingen fælles fortegnelse udenfor Internettet, jeg har
> ikke kunnet finde det - håber da det findes men hvor

Norges Automobil Forbund, NAF, laver en udmærket bog om campingpladser i
Norge. Den kan købes her:
http://www.naf.no/eway/default.aspx?pid=288&trg=Contents_4815&Content_4799=4815:0:&Contents_4815=4821:257705::0:4819:3:::0:0&WT.svl=read
De plejer nu også at udlevere den gratis på campingmesser og lignende
arrangementer.

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Heinrich Nielsen

Dato : 09-03-08 22:21

Tak for svaret det er dejligt at få løst mit problem
venlig hilsen
Heinrich

--
Den Guds klarsyn falder på,
ser det store i det små

Fra : John L.

Dato : 09-03-08 22:39

"Heinrich Nielsen" <heinrich.n@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret det er dejligt at få løst mit problem
> venlig hilsen
> Heinrich

Hej

Du kan også se om du kan skaffe den her: http://www.camping.no/pdfguide.html

Jeg har tidligere fået den ved FDM. Der er også et godt kort med.

Vh. John

Fra : John Roger Johansen

Dato : 11-03-08 11:34

John L. wrote:

> Hej
>
> Du kan også se om du kan skaffe den her: http://www.camping.no/pdfguide.html
>
> Jeg har tidligere fået den ved FDM. Der er også et godt kort med.

Nei, dette er en annen og mye mindre komplett guide en NAF sin.
Den lister bare opp de campingplassene som er medlem av NHO Reiseliv og
det er det faktisk bare et fåtall av plassene som er (rundt 300 stk).
NAF sin skryter i hvertfall av at den skal være temmelig komplett (1135
stk). Jeg skal prøve å skaffe meg NAF sin en av de nærmeste dagene og
vil da se om den er så bra som de påstår.

John Roger