WinFamily 7 på Vista?
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 06-03-08 17:23

Er der nogen her i gruppen, der har fået WinFamily 7 til at køre på
Vista? WinFamily påstår på hjemmesiden, at programmet kan, men jeg kan
ikke få det til det. Jeg har hentet en helt frisk prøveversion ned fra
deres hjemmeside, og jeg kører Vista Home Premium 32bit.

Jeg har prøvet at sætte kompabilitet til XP, uden synligt resultat. Og
jeg har prøvet at starte det som administrator - jeg er
eneejer/-bruger af pc'en, så det virker som noget vrøvl, men man da
muligheden, når man højreklikker.

Det virker ikke, som om de har tænkt sig at kapre nye kunder...

Venlig hilsen
Kirsten Bjørneboe
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Torgeir Abrahamsen

Dato : 06-03-08 22:35

De som står som "norske" produsenter, har flyttet til Seychellene, et
skatteparadis for svindlere. Etter 5-7 år med tomme løfter, kom
endelig noe de kaller et "helt nytt slektsprogram". Det er ikke
engang et halvferdig produkt. Det er best å ikke ha noe med dette
firmaet å gjøre. La WinFamily fortsette sin reise mot døden.
mvh
TA

Fra : Vagn Altmann

Dato : 07-03-08 05:07

On 6 Mar., 17:22, Kirsten Bjorneboe <varpelev-del...@tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
> --
>
> Kirsten Bjørneboe 4652http://www.varpelev.dk
> Fjern venligst "-delete" ved svar pr email

Moin,

Har du overvejet et skift til Legacy Dansk?. Det kører helt
problemfrit under Windows Vista.

Med venlig hilsen

Vagn Altmann

vagn@von-altmnn.dk

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 07-03-08 13:18

On Fri, 7 Mar 2008 04:07:26 -0800 (PST), Vagn Altmann
<vagn.altmann@gmail.com> wrote:

>Har du overvejet et skift til Legacy Dansk?. Det kører helt
>problemfrit under Windows Vista.

Nej, det har jeg ikke overvejet, for det har jeg brugt i flere år og
kunne ikke drømme om at droppe det

Jeg var bare nysgerrig efter at prøve WinFamily, for jeg har mogle
familiemedlemmer, der sværger til det. Og de kunne ikke forstå,
hvorfor jeg slet ikke ville så meget som prøve.

Men efter at have læst, at det er overtaget af et fidus-foretagende
(formentlig), så tror jeg, at jeg vil opgive at prøve. Min Vista var i
øvrigt næsten ved at gå i knæ under installeringen og
afinstalleringen.

Jamen man skal jo prøve, før man afviser, ikke?

Kirsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 15:53

Jeg har da aldrig sagt du skulle skifte til WINFAM.
Jeg sagde du skulle prøve det, men det var jo før du købte den nye flotte
maskine.
Og som bekendt er jeg skiftet til Legacy også.

Og god weekend.

Finn, 4220

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 07-03-08 15:55

On Fri, 7 Mar 2008 15:52:40 +0100, "Finn, 4220" <fplATpost9.tele.dk>
wrote:

> [...]
>maskine.
>Og som bekendt er jeg skiftet til Legacy også.

Som du ved har vi en STOR familie! Det var ikke dig, men Jens og
Henning

Kirsten