Kirke i Århus
Fra : Inger Lise Holmstrup~

Dato : 09-02-08 11:56

Hej

Er der nogen herinde der ved hvad den kirke der blev bygget i Århus omkring
1958 hedder?

Hilsen
Inger Lise

Fra : Lillian Kristiansen

Dato : 09-02-08 12:31

Hei Inger-Lise.

Se om du finner noe via denne siden: Århus

Jeg gikk inn på Slektsforskning og fant mye om mange kirker, men ikke
bygd ca. 1958 :wink:
--
Postet fra DIS-Norges tjeneste Slektsforum
http://www.disnorge.no/slektsforum/

Fra : Lillian Kristiansen

Dato : 09-02-08 12:47

Hei igjen Inger-Lise.

Da tror jeg at jeg har funnet den - dette er teksten under bildet:

Århus. Norges Allé. Set mod Frederikshaldsgade. Christianskirken under
opførelse (februar 1957)

Prøver å lage link til siden - det er side 16: Christianskirken i
Århus

Nederst i midten :lol:

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 09-02-08 13:12

Inger Lise Holmstrup Christiansen skrev:
> Hej
>
> Er der nogen herinde der ved hvad den kirke der blev bygget i Århus omkring
> 1958 hedder?

Kunne være Møllevangskirken

http://home13.inet.tele.dk/mvkirken/historie.htm - eller Christianskirken

http://www.christianskirken.dk/index.php?display=page&page_id=34&nav_id=17.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Inger Lise Holmstrup~

Dato : 09-02-08 14:01

Jeg siger tak for svarene. Det kan kun være Christianskirken der er tale om,
for det er en vielse i oktober 1958 jeg skulle finde ud af hvor var. det
eneste jeg fik at vide var at kirken var ny.

Hilsen
Inger Lise

Fra : Ivar

Dato : 10-02-08 00:17

Inger Lise Holmstrup Christiansen skrev:

> eneste jeg fik at vide var at kirken var ny.

Husk på, at en kirke der er 5-10 år gammel også kan kaldes ny.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af