tilstoppet afløb, afløbsrens virker ikke..~
Fra : Jake

Dato : 29-02-08 23:25

Hejsa,

Jeg har et tilstoppet afløb og det lader til at skidtet som stopper det hele
sidder
i selve faldstammen(?). Hvad gør man hvis afløbsrens ikke virker? Kan man
blæse skidtet igennem?

Fra : Elmand

Dato : 01-03-08 01:26

"Jake" <jake@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele sidder
> i selve faldstammen(?). Hvad gør man hvis afløbsrens ikke virker? Kan man

Man bruger en rensesplit. Den findes i en manel og moteriseret model.

Med venlig hilsen
Espersen El & Antenne

Fra : SR

Dato : 02-03-08 14:01

man ringer til en vvs mand og får ham til at skille rørerne
ad og evt skifte dårlige rør afløbsrens er ikke pengene værd
og farligt for blikkenslageren