Vindmøllehavarier har PRÆGER DANMARK
Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-08 08:33

Vindmøllehavarier har PRÆGER DANMARK

Journalisterne afslører sig som løgnere når de vil skabe dramatik uden at
erkende systemets uundskyldelig fejl

De to total-kollapser der kunne have dræbt talrige nære naturelskere, . har
haft gode billeder og fylder derfor meget i journalisternes bevidsthed. -
men præger ikke danskerne, for danskerne er fremmedgjort at de utroværdige
røgslør som medierne lægger om alt væsentligt.

UK er i samme situation når der netop findes et barnelig i en nedlagt
børneinstitution hvor personalet er anklaget for pædofili.

Som Goethe skrev "Alle elsker nedrighed"

Børn på institutioner er ofte taberbørn der let dør psykosomatisk og den
umiddelbare sandsynlighed for at personalet er uskyldigt er stor. Men medier
gejler hadstemning op - det havde Hitler succes med vedr jøder og nuværende
journalister i Vesten er Goebbels-wanabes

Der skal skabes historier der gavner establishment fx øger tvangsfjernelser
som SF p.t. vil have ud af pyromani-krisen.

Derfor overdrives pædofili.

Der skal skabes miljømafia og CO2 bekæmpelse for mafiaens skyld. Derfor
bagateliseres halvhjertet de seneste falliterklæringer vedr Vesta-"vedligeholdelse",
som nok er uundåelige indbyggede fejl i overordnet design.

Fra : Aage Andersen

Dato : 25-02-08 12:18

"Bo Warming" > Vindmøllehavarier har PRÆGER DANMARK

Bilulykker præger Danmark.

> [...]
> bevidsthed. - men præger ikke danskerne, for danskerne er fremmedgjort at
> de utroværdige røgslør som medierne lægger om alt væsentligt.

Biler dræber mange danskere. Hvormange er dræbt af møller?

> [...]
> bagateliseres halvhjertet de seneste falliterklæringer vedr
> Vesta-"vedligeholdelse", som nok er uundåelige indbyggede fejl i

<ironi>
Bilmafiaen bagateliserer bilulykker, som sikkert skyldes indbyggede fejl i
bilernes overordnede design.
</ironi>

At man bruger CO2 som begrundelse for indførelse af vedvarende energi
forstaar jeg ikke. Begrundelsen maa være, at den giver uafhængighed af
energiforsyningen fra fossile brændstoffer, der kun kan blive dyrere og det
er ikke morsomt at være i lommen paa araberne og Putin. Lad os gemme noget
af
olien og kullene til kommende generationer og lad os bruge disse raastoffer
til noget bedre end bare at futte det af.

Vinden slipper aldrig op!

Aage

Hvorfor gør man ikke noget ved de utallige søulykker vi er vidne til?

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-08 16:08

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> olien og kullene til kommende generationer og lad os bruge disse
> raastoffer til noget bedre end bare at futte det af.

Vinden bør give overskud uden statsstøtte og uden fritagelse for
ulykkesforsikring

HVis den ikke er rentabel bør den forlades

Når skidtet ikke er færdigudviklet bør staten droppe sin interesse - der er
kul og olie nok og skader er ubeviste

Fra : Hauge

Dato : 25-02-08 16:13

Bo Warming wrote:
> HVis den ikke er rentabel bør den forlades

I kr./øre eller co2?

Det er heller ikke rentabelt med invalidepension og lign., det er billigere
med en aflivning.

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-08 18:29

> I kr./øre eller co2?
>
> Det er heller ikke rentabelt med invalidepension og lign., det er
> billigere med en aflivning.

Du må være et extremt stalinistisk, ondskabsfuldt og materialistisk
menneske.

Men i rige Danmark er der plads til alle slagsmennesker så jeg kan kun ønske
god fornøjelse

Vedr at sammenligne KRONER og KULDIOXID har du dog fat i noget rigtigt.

Hvis Al Gores mest pessismistiske fremskrivninger lægges til grund så sker
om nogle årtier et par centimeters vandstandsstigning og det vil betyde at
vore entreprenørfirmaer omsider får arbejde nok og at skatteyderne skal af
med et pr kroner , for at kulindustri kan tjene milliiarder af kroner.

Holland er et rigt land trods digeforbedringer - det slår intet EU-land af
pinden med havstigning så ignorer sådant.

At ulande med katastrofal overbefolkning får skyllet nogle fattige fiskeres
huse ud i havet, i det værst tænkelige scenarie, er måske en tiltrængt vej
til sund Maoistisk kineserkurs, hvor folketal holdes nede så velstand pr
person kan komme op på et anstændigt niveau

Fra : Hauge

Dato : 25-02-08 18:45

Bo Warming wrote:
> Du må være et extremt stalinistisk, ondskabsfuldt og materialistisk
> menneske.

Tjaeh, men er ikke tomhjernet i overgang.

> Vedr at sammenligne KRONER og KULDIOXID har du dog fat i noget
> rigtigt.

Ja jeg ved det, men du glemte at svare på det jeg spurgte *dig* om.. Prøv
igen, istedet for altid at kaste 100 forskellige navne ind i en lang og
intetsigende tekst.

/Hauge

Fra : PeterBP

Dato : 26-02-08 01:19

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> I kr./øre eller co2?
>
> Det er heller ikke rentabelt med invalidepension og lign., det er billigere
> med en aflivning.
>
> /Hauge

Som du dog kan sige det. :)

--
regards , Peter B. P. http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

"I dont drink anymore... of course, i don't drink any less, either!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-08 10:20

Min kronisk uproduktive skitzofreni

I 1993 og med det formål at sandsynliggøre, at alle danskere, der er åbne
om sandheden om deres liv, kan få sindssyg-diagnose, ansøgte jeg om
førtidspension, og fik det udfra en diagnose om skitzofreni baseret på kun:
overlødige ideer, neologismer og bizar fremtoning, og jeg klagede straks
over, at jeg kun fik ultralavt beløb, - det lavest tænkelige, mindre end
bistand.

Det førte til møder med en række højerestående psykiatere, der alle afviste
sindssygdom af enhver art (ak, ingen forhøjkelse! )

De 3 seneste hjemmehjælpere, som jeg har fået tildelt, er blevet forevist
journaler om mig og har efter kort tid sjoflet den lovede hjælp til mig, og
den sidste viste mig psykiatri-papirerne om mig, og jeg så forklaringen, som
er at min øjeblikkelige klage over fejldiagnosticeringen kun har ført til,
at jeg er erklæret uden _produktive_ (manifeste) udbrud af sygdommen.

I Information 26.2 lyves, at der eksisterer "kronisk skitzofreni" og at
denne kan betyde selvmordsrisiko, så brug af placebo i stedet for
psykofarmaka er uetisk og selvmords-forårsagende!

Jeg har aldrig været i psykofarmaka-behandling og har aldrig overvejet
selvmord. Jeg er i extrem grad diametralt modsat skitzoidt
personlighedsforstyrrede, som er indadvendte med sociale fobier. Alle
undersøgere har erklæret mig helt uden neuroser.

Ralph Hemmingsens Psykiatrilærebog fra 2000, som stud.med.'er bruger, har et
100-sider-kapitel "Det skitzofrene spektrum" (som er bogens længste og 3
gange længere end de andre kapitler) og, at næsten al særhed kan være del
af skitzodiagnose fremgår, og af retspsykiatri-kapitlet fremgår, at
selvmordsrisiko kan være 13% ved produktiv skitzofreni. Altså er det ikke
uetisk at lade en informeret skitzofren få placebo i stedet for medicin.

Det erkendes også, at _produktive_ faser af sygdomsbilledet er nødvendig for
et farlighedskriterium, og at når der ikke er produktiv fase, er der
_intet_ der indicerer sygdom overhovedet.

Livsvigtig medicin kan forekomme hos en sukkersyg i produktiv vase, hvis
diabetespushere har gjort ham så afhængig, at man har en abstinens-agtig
situation.

Livsvigtig medicin kan man kalde visse vitaminpiller for visse extremt
underernærede personer.

Men uanset hvor produktiv en skitzofreni-lidende person er, er psykofarmaka
aldrig livsvigtig og det er skandaløst, at Information anbefaler, at man
nægter patienter at nyde fordel af de måske fordelagtige placebo-piller
udfra filosofi om etik, som ignorerer 87% sandsynlighed for ikke-selvmord

Arnold Juklerød i Oslo blev uforskyldt belastet med fejlagtig
skitzofreni-diagnose og kun ved at demonstrere i sit telt på plænen foran
set skurkagtige sindsyghospital opnåede han granskning af det fejlagtige
diagnoseforløb, og han blev - efter sin død - totalt renset. Årsagen til, at
han var blevet tvangsindlagt var, at han havde påvist korruption hos den
norske stat, og eftertiden afklarede, at han havde haft totalt ret i alt, og
den norske stat havde alle fejlene - og han havde haft en kone, der havde
holdt med staten.

Jeg fik skilsmisse fra min den japanske sygeplejerske, som jeg giftede mig
med for 14 år siden og som stadig bor i min lejlighed, så snart hun havde
fået sin opholdstilladelse i hus, og hun er totalt loyal, så ingen af mine
fjender/venner/familie har nogensinde haft held med forsøg på at kunne
tvangsindlægge mig, men jeg ser et problem i, at min tidligere klage over
lodrette usandheder i hjemmehjælper-papirer ikke er blevet adlydt, og at der
stadig er grove fejl, og jeg henstiller til Københavns Kommune , at de
rettes allersnarest, så jeg kan få mig en ny og bedre hjemmehjælper, som
ikke er sat op imod mig via skræmmende og usand nedgørelse fra kommunens
side.

Offentligheden er jo af vore lyvende journalister bildt ind, at der er
farlighed forbundet med skitzofreni, og lavtuddannede forstår ikke
lægelatin/lægeslang om at mine psykologiske særheder kun kan beskrives som
skitzofreni, når det kun tilføjes, at der aldrig har eksisteret en produktiv
fase, dvs at sygdomssymptomer aldrig har eksisteret. Psykiatridiagnoser er
ordleg vendt imod dissidenter, ikke kun i fortidens Sovjet-Union.

Det frikender ikke kommunen for usandhed, at jeg selv har været urimeligt
resourceforbrugende og måske bør fratages førtidspensionen i de få år, der
er indtil folkepension tager over.

Information lader sig spænde for pille-industriens reklamevogn, når de
misinformerer at "uden piller sker selvmord".

Med venlig hilsen Bo Warming cand.scient, fysikkemi-gymnasielærer, Bjelkes
Alle 46, Nørrebro

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 10:26

Bo Warming wrote:
> Min kronisk uproduktive skitzofreni

Du *er* spild af tid, så en aflivning var måske på sin plads. Der er ikke
plads til dig.

/Hauge

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-02-08 14:33

Hauge wrote:

> Du *er* spild af tid, så en aflivning var måske på sin plads. Der er
> ikke plads til dig.

Det er derfor at vi har et killfilter indbygget i vores nyhedslæser!
Brug det!

mvh
Henning

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 15:22

Henning Præstegaard wrote:
> Det er derfor at vi har et killfilter indbygget i vores nyhedslæser!
> Brug det!

Nejda, det er da for kedeligt, han er lidt sjov at drille, engang imellem.
Det sjove er at han *aldrig* svarer når man spørger konkret.
Og mentalt klarer jeg fint hans indlæg.

Mvh Hauge

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-02-08 23:55

Hauge wrote:

> Nejda, det er da for kedeligt, han er lidt sjov at drille, engang
> imellem. Det sjove er at han *aldrig* svarer når man spørger konkret.
> Og mentalt klarer jeg fint hans indlæg.

Nå, men så vil jeg følge mit eget råd og flytte dig over vedsiden af BW

Bye.

Henning

Fra : Hauge

Dato : 27-02-08 00:00

Henning Præstegaard wrote:
> Nå, men så vil jeg følge mit eget råd og flytte dig over vedsiden af
> BW

Hehe FJOLS.. At du er så hjernedød, det havde jeg faktisk ikke regnet med,
men ok, du kan ikke se hvad jeg skriver..

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-08 03:54

> Nejda, det er da for kedeligt, han er lidt sjov at drille, engang imellem.
> Det sjove er at han *aldrig* svarer når man spørger konkret.
> Og mentalt klarer jeg fint hans indlæg.

Giv eksempel på at jeg ikke har svaret på konkret spørgsmål.?

Klarer du indlæg så godt at du evner at modsige sagligt?

Hermed en forbedret udgave af trådstart

---

Skitzo-mig - uproduktiv? dvs normal?

I 1993 og med det formål at sandsynliggøre, at alle danskere, der er åbne
overfor en psykiater om sandheder om deres liv, kan være uheldige eller
heldige at få en sindssyg-diagnose klæbet på sig, ansøgte jeg om
førtidspension, og fik den udfra en diagnose om skitzofreni baseret på kun:
1. "overlødige" ideer, 2. neologismer og 3. bizar fremtoning (altså ingen
tvangstanker, ingen hallucinationer, ingen fare, ingen behandlingsbehov!)
og jeg klagede straks over, at jeg kun fik ultralavt beløb, - det lavest
tænkelige - mindre end bistand.

Det førte til møder med en række højerestående anke-instans psykiatere, der
alle afviste sindssygdom af enhver art hos såre normale mig . "Du fejler jo
ikke noget", råbte kommunens konsulent-speciallæge irriteret. (ak, ingen
forhøjelse! )

De 3 seneste hjemmehjælpere, som jeg har fået tildelt, er blevet forevist
journaler om mig og har efter kort tid sjoflet den lovede hjælp til mig, og
den sidste viste mig psykiatri-papirerne om mig, som han havde fået kopi af,
og jeg så forklaringen, som er at min klage over fejldiagnosticeringen kun
har ført til, at jeg er erklæret uden "produktive" udbrud af sygdommen.

I Information 26.2 lyves, at der eksisterer en sygdom kaldet "kronisk
skitzofreni" og at denne kan betyde selvmordsrisiko, men kan behandles - så
brug af placebo i stedet for psykofarmaka er selvmords-forårsagende dvs
uetisk!

[...]

Ralph Hemmingsens Psykiatrilærebog fra 2000, som de lægestuderende bruger,
har et 100-sider-kapitel "Det skitzofrene spektrum" (som er bogens længste
og 3 gange længere end de andre kapitler) og, af det fremgår , at næsten al
særhed kan være del af skitzodiagnose, og af retspsykiatri-kapitlet
fremgår, at selvmordsrisiko kan være 13% ved produktiv skitzofreni. Altså er
det ikke uetisk at lade en informeret skitzofren få placebo i stedet for
medicin. Informations påstand om at medicin-udeladelse kan kaldes dødelig,
er helt gal, og er en urimelige reklame for pille-industrien.

Det erkendes også, at _produktive_ faser af sygdomsbilledet er nødvendige
for et farlighedskriterium, og at når der ikke er produktiv fase, er der
_intet_ der indicerer sygdom overhovedet.

Livsvigtig medicin kan forekomme hos en sukkersyg i produktiv fase, hvis
diabetes-pushere har gjort ham så afhængig, at han er i en abstinens-agtig
situation.

Livsvigtig medicin kan man kalde vitaminpiller for visse extremt
underernærede personer.

Men uanset hvor produktiv skitzofrenien er for en patient, er psykofarmaka
aldrig livsvigtig og det er skandaløst, at Information anbefaler, at man
nægter patienter at nyde fordel af de måske fordelagtige placebo-piller -
som også er nødvendige for at evt gavn af medicinen kan fastslås.

Den berømte, tvangsindlagte Arnold Juklerød i Oslo blev uforskyldt belastet
med fejlagtig skitzofreni-diagnose og kun ved at demonstrere i årevis i sit
telt på plænen foran det skurkagtige sindsyghospital, opnåede han fornyet
granskning af det fejlagtige diagnoseforløb, og han blev - efter sin død -
totalt renset. Årsagen til, at han var blevet tvangs-elektrochokket i 7 år ,
var, at han havde påvist korruption hos den norske stat, og eftertiden
afklarede myndighederne , at han havde haft totalt ret i alt, og den norske
stat havde alle fejlene - og det havde været afgørende, at han havde haft en
[...]

lægelatin/lægeslang om at mine psykologiske særheder kan beskrives som
skitzofreni , hvor det tilføjes, at der ikke er tale om en sygdom i en
produktiv fase, dvs at sygdomssymptomer ikke eksisterer. Psykiatridiagnoser
er smagsdommerisk ordleg vendt imod dissidenter, ikke kun i fortidens
Sovjet-Union.

Det frikender ikke kommunen for usandhed, at jeg selv har været urimeligt
resourceforbrugende og måske burde fratages førtidspensionen i de få år, der

Fra : PeterBP

Dato : 01-03-08 01:41

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote:

> Det er derfor at vi har et killfilter indbygget i vores nyhedslæser!
> Brug det!
>
> mvh
> Henning

LOL, killfilter får en ny betydning ;)

Fra : Wilstrup

Dato : 02-03-08 09:23

"PeterBP" <ask@me.com> skrev i meddelelsen

> LOL, killfilter får en ny betydning ;)

Næ, det får en nøjagtig betydning: to kill = at dræbe

Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-08 14:31

> Du *er* spild af tid, så en aflivning var måske på sin plads. Der er ikke
> plads til dig.

Faktisk erkender jeg i det indlæg du svarer på at jeg spilder folks
resourcer , bl.a. ved at affyre hvad ikke er gennemarbejdet.

Hvis ikke der var noget interesaant i det jeg sjusket fremstiller, ville du
ikke besvare det, vel ?

JEg lover dig at jeg fra idag vil søge at spilde mindre tid for de der åbner
og læser, sorry.

Er dødsstraf ikke et rigeligt brutalt svar på at du - måske - har kvajet
dig ved at spilde tid på mig?

Måske du om en måned indser at du gjorde klogt i at adlyde din intuition og
læse, at din irritation p.t. er usaglig?

Mens proppen er af - hermed en bedre udgave af trådstarten

Skitzo-mig er uproduktiv dvs normal!

[...]

sindssygdom af enhver art . "Du fejler jo ikke noget", råbte kommunens
konsulent-speciallæge irriteret i hovedet på mig. (ak, ingen forhøjkelse! )

[...]

p.t., har et 100-sider-kapitel "Det skitzofrene spektrum" (som er bogens
længste og 3 gange længere end de andre kapitler) og, af det fremgår , at
næsten al særhed kan være del af skitzodiagnose, og af
retspsykiatri-kapitlet fremgår, at selvmordsrisiko kan være 13% ved
produktiv skitzofreni. Altså er det ikke uetisk at lade en informeret
skitzofren få placebo i stedet for medicin. Informations påstand om at
medicinudeladelse nærmest er dødelig er helt gal, og er en urimelige reklame
for pille-industrien.

[...]

foran det skurkagtige sindsyghospital, opnåede han fornyet granskning af det
[...]
afgørende, at han havde haft en kone, der havde holdt med staten.