Den mindste modstands vej.La dog barnet...~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-08 10:07

Trælse forsinkelser vedr pik-i-skede, bryst-i-mund

Den lykkeligste mand på jorden var Sisysos, påstår Albert Camus.

Han havde et livsindhold - at trille en klippe op på bjergets top og lade
den trille ned og så gentage arbejdsopgaven.

Han havde fornærmet guderne ved ikke at adlyde janteloven og havde fået
evigt liv med denne rutine, som skræk og advarsel for os andre.

Der er lidt mere kreativitet i den forførelsesleg som kvinder inviterer til,
når de udskyder sex indtil fyren har vist sig charmerende og rig nok til at
være hende værdig.

Der er mange tabuer bag den luder-mentalitet som præger partnerudvælgelse

Der er grøde i forskning om tilsvarende beregnende mentalitet hos mødre vedr
spædbørn, der er så tændt på at få mælk ud af mors bryst, som unge mænd er
tændt på erotik.

Det har længe været tabu at der kører en magtkamp mellem mor og baby, og når
den spæde skriger er det ofte fordi mor sjofler den mht at give den 1. mad
2. oplevelser

I 1982 påvistes i Pediatrics(lægetidsskrift) at jo mere børn bæres i
bæresele, jo mindre skriger de

Jeg søgte at få mine børns mor til at lade vore børn få det som de ville
have det, man hun ville hellere have magt over mig, så jeg kørte barnevognen
rundt i Nørrebroparken for at få dem til at skrige mindre, men det eneste
der virkede sikkert var bryst-i-mund og abe-opleveler i hoppegynge og udsyn
fra bæresele mens jeg cyklede eller gik rundt i haven. Og jo mindre ble jo
bedre, jo mere nøgenhed jo bedre.

En abeunge - og en menneskeunge - kan fra fødslen let bære sin vægt i sine
fingre, for det naturlige er således at holde sig fast til moderen mens hun
fx svinger sig fra træ til træ.

Det kræver koncentration at holde sig fast og forudse sving, acceleration,
decelleration og sådanne udfordringer er en guds gave til den lille hjerne,
hvorimod kedsomhed skaber sindsyge fx kolikskrigeri.

Livet er et langt lappeskrædderi på den tidligt skabte sindsyge.

Jo mere vi adlyder naturens banale love og holder os fri af fremmedgørelse,
jo færre problemer har vi. Men kvinder og læger får magt af at presse
ondskabsfulde regler ned over hovedet på os. Og folk gøres masokister og
elsker deres problemer

Hvis vi var mere nøgne, ville vi have mere hudkræft dvs være mere sunde. Nu
beviser lægerne omsider, at jo mere hudkræft, jo mindre får man andre
dødelige sygdomme, men sund nøgenhed bekæmpes af vore onde magthavere, der
insisterer på blufærdighedshysteri i lovgivningen.

Der er undtagelser fra alle regler - de er tendenser, især. I Danmark kan
næppe megen kræft forhindres via nøgenhed, for andre end mig er for
kuldskære til at nyde frit naturligt udendørsliv i fulde drag.

Princippet er vigtigt, at regler gør skade. Staten skal ikke blande sig men
lade folk blive lykkelige udfra egen opskrift.

Sokrates holdt af sin stride kone og erkendte, at partnere gør livet træls,
men man kan ikke undvære dem. Hvad er rette balance, afgør hin enkelte.

Vedr det indledende pik-i-skede småproblem, så er formeringssex langt
vigtigere end fornøjelsessex og jeg ville være utryg hvis min datter
genoptog sine tidlige teenageårs promiskuøsitet og ikke gjorde sig kostbar
med henblik på at finde den ideelle partner.