Maru Sareens bedrag
Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-08 10:18

Værst er at MAru Saraeen der har fremmet ildspåsættelserne benægter at Pind
har kløgt imod SR-udåden

Bagatelagtigt er at han udtaler sig udfra job han længe ikke har haft

Min nedenstående signatur er ofte kritiseret men er efter loven ærligere end
den radikale ex-konsulents

Censur imod Pind-kløgt

Vore lederes bl.a. Ekstrabladschefredaktørens had mod ytringsfrihed er så
extremt, at den ytring som det er at slæbe benzin til en skole må ikke via
radiosender ytres til politiet . Den skal censureres bort, så folk kan dø af
brandsår.

Der er intet menneskerettighedsbrud i, at man skal stå ved sandheden

Undertegnede har ofte fået min ejendom brandskadet af psykopaterne som
journalisterne holder med

Pind viderefører Glistrups lovforslag ved at ønske radioovervågning af
mordbrænderne via fodlænke.

Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer

Bjelkes Alle 46, Nørrebro

PS JEg er ikke i job som gymnasielærer - ligesom Maru Sareen ikke er i job
som indvandringskonsulent, men der er lovbeskyttelse af at kalde sig
gymnasielærer når man er pensioneret hvorimod Maru Sareen klart er bedrager
når han baserer sine udtalelser på job som han ikke længere har.

Når Sareen af Pind angrebes for sin løgn, så korrigerer han fra
Indvandringskonsulet ved Københavns Kommune til

blot

"indvandrinskonsulent"

Men han har aldrig været ansat andre steder. og klynkeren sagde op pga
fupvoldstrusler