"Holocaust - benægtere" lover at holde op.
Fra : Patruljen

Dato : 11-02-08 07:59

Til din orientering har Dansk Selskab for Fri Historisk Forskning
udsendt følgende til Stine Thuge, undervisningsleder ved Dansk
Institut for Internationale Studier , samt til den danske presse:

Kære undervisningsleder Stine Thuge

Som undervisningsleder ved DIIS er du bekendt med, at de såkaldte
Holocaustbenægtere først og fremmest fokuserer på problemerne omkring
gaskamre som masseudryddelsesvåben. De såkaldte benægtere benægter på
ingen måde at jøderne blev udsat for deportation og diskrimination. De
benægter selvsagt heller ikke koncentrationslejrenes eksistens.
Tværtimod.

Derimod efterlyser de saglig information om hvad der faktisk skete og
frem for alt efterlyser de videnskabelige beviser for eksistensen af
de såkaldte gaskamre uden hvilke det påståede massemord må betragtes
som en myte. Dette gælder ikke kun for Auschwitz-Birkenau, men også
for andre påståede masseudryddelseslejre.

I Nyhedsavisen den 5 februar 2008 s. 9 bekræfter du, at du er bekendt
med vores tvivl og vores spørgsmål, og vi forstår at du er i stand til
at bortrydde vores tvivl og besvare vores spørgsmål.

Vi tillader os derfor at anmode dig i din egenskab af ansvarlig
undervisningsleder, om at fremlægge videnskabelig dokumentation for
eksistensen af de såkaldte gaskamre i Auschwitz-Birkenau og andre
lokaliteter, hvor millioner af jøder skal være blevet udryddet.

Vi beder dig fremlægge disse videnskabelige beviser i form af ægte,
samtidige dokumenter, fotografier eller andre bevisligheder, hvorom
der ikke kan rejses begrundet tvivl. Vi ønsker naturligvis ikke
tvivlsomme billeder af gamle sko, kufferter, eller udsultede fanger,
krematoriumovne eller andet, som ikke direkte vedrører dette emne.

Dansk Selskab for Fri Historisk Forskning har gang på gang i de snart
10 år, hvor DIIS og dets forgængere har eksisteret, anmodet om at
denne statsinstitution i overensstemmelse med dens formål for
offentligheden fremlægger videnskabelig dokumentation for den faktiske
eksistens af de påståede masseudryddelsesvåben i de omtalte
koncentrationslejre. Alle vore henvendelser er forblevet ubesvarede og
vi beder dig derfor tillige samtidig med den ønskede dokumentation
forklare elever og andre interesserede, hvorfor man ikke har ønsket
eller kunnet fremlægge denne ønskede og altafgørende dokumentation.
Der kan ikke herske nogen tvivl om at det er jeres pligt at redegøre
for dette misforhold.

Når undervisningsledere hævder at millioner blev udryddet i gaskamre
uden samtidig at fremlægge videnskabeligt bevis for eksistensen af
disse gaskamre, er det så ikke at føre eleverne bag lyset?
I samme øjeblik at vi modtager den ønskelige videnskabelige
dokumentation vil vi fremover bruge alle vore kræfter på at bekæmpe og
oplyse andre såkaldte holocaust-benægtere.

Med venlig hilsen

Dansk Selskab for Fri Historisk Forskning
www.Holocaust.nu

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 11-02-08 10:23

On 11 Feb., 15:58, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> tvivlsomme billeder af gamle sko, kufferter, eller udsultede fanger,
> krematoriumovne eller andet, som ikke direkte vedrører dette emne.

Havde de forestillet sig at staten skulle bruge ressourcer på at
kommunikere med sindsyge der lever i en fantasiverden?
Ja, ok de er jo sindsyge, så det har de nok.

J.O.

Fra : alexbo

Dato : 11-02-08 19:24

"Patruljen" skrev

>Dansk Selskab for Fri Historisk Forskning

Minder en del om
"ærlige Joe's brugtbilhandel"
"Det fri Aktuelt"
"Deutsche Demokratiske Republik"

Det lyder godt, men helt overbevist er man ikke.

mvh
Alex Christensen

Fra : Patruljen

Dato : 11-02-08 12:26

On 11 Feb., 18:23, jenspol...@hotmail.com wrote:

> Havde de forestillet sig at staten skulle bruge ressourcer på at
> kommunikere med sindsyge der lever i en fantasiverden?
> Ja, ok de er jo sindsyge, så det har de nok.
>
> J.O.

Måske er det dig, som lever lidt - sisoleret i din egen
fantasiverden ?
Staten bruger mange resourcer på at kommunikere med sindssyge. Og der
er sikkert også nogen der vil tale med dig -

Men har det nu noget med artiklen at gøre ?

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 11-02-08 12:59

On 11 Feb., 20:26, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Måske er det dig, som lever lidt - sisoleret i din egen
> fantasiverden ?

Nej.

> Staten bruger mange resourcer på at kommunikere med sindssyge.

Ikke på at diskuterer hvorvidt deres sindsyge forvrængede
virklighedsbillede er korrekt.

> Og der
> er sikkert også nogen der vil tale med dig -

Ja, heldigvis kender jeg mange mennesker, der som jeg ikkelever i en
fantasiverden, at snakke med.

> Men har det nu noget med artiklen at gøre ?

Ja. Artiklens forfatter er forarget at et fuldstændigt forvrænget
virkelighedsbillede ikke tages alvorligt af staten.

At færdes på internettet giver virkelig et bedrøveligt indtryk af
menneskers mentale tilstand.

J.O.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 12-02-08 04:55

> Ikke på at diskuterer hvorvidt deres sindsyge forvrængede
> virklighedsbillede er korrekt.

De sindslidenes ytringer bliver skrevet ned og registreret med henblik
på behandling.

Jeg vil da i øvrigt ikke forsværge at det danske jægerkorps fra tid til
anden angriber de svenske pigespejderes hytter for at elliminere
terrorister med udenjordisk DNA, men jeg foretrækker at leve i lykkelig
uvidenhed.

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 11-02-08 14:36

On 11 Feb., 20:58, jenspol...@hotmail.com wrote:

> Nej.

> Ikke på at diskuterer hvorvidt deres sindsyge forvrængede
> virklighedsbillede er korrekt.

Hvad betyder fagudtrykket - realitetskorrigering ?

> Ja, heldigvis kender jeg mange mennesker, der som jeg ikkelever i en
> fantasiverden, at snakke med.

Godt for dig.

> Ja. Artiklens forfatter er forarget at et fuldstændigt forvrænget
> virkelighedsbillede ikke tages alvorligt af staten.

Det er ikke mere forvrænget, end at du næppe kan bevise det.

Så hvilket virkelighedsbillede er forvrænget -
Dit, som påstår af en andens virkelighed er forvrænget og psykotisk
eller den andens virkelighed, som ikke kan bevises forvrænget ?

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 11-02-08 14:47

On 11 Feb., 22:35, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Hvad betyder fagudtrykket - realitetskorrigering ?

Farvel

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 12-02-08 04:18

Patruljen skrev:
> [...]

"Når undervisningsledere hævder at millioner blev udryddet i gaskamre
uden samtidig at fremlægge videnskabeligt bevis for eksistensen af

Hvad vil du acceptere som videnskabeligt bevis? resterne af en million
mennesker dumpet i din indkørsel?
Eller eller ville det være CIA der dumpede ligrester fra rwanda for at
beskytte de fæle jøder?

helt ærligt...

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-08 02:19

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Dette videnskabelige og ikke-jødekritiske videnskabelige debatforum har
heldigvis aldrig gået ind på kritik af Anne FRanks Dagbog
og selskabet er ikke holocaust benægtende men holocaust minimalistisk

Anne Frank dokumenterer velskrevet at jøder udsattes for urimelig chikane i
Holland

Skønt arbejdsuegenet tog hun ingen skade af Auschwitz, men døde af tyfus i
Bergen Belzen.

Hendes far var i flere kz og kunne fra disse sende breve til sine sveitziske
venner. Tyder det på udryddelses-industri at man opretholder postservice?

Fogh ligger under for internationale censurkrav og har længe gået imod
blasfemi-liberalisering. Fint´hvis DF-SF-NA stopper vor afskyelige
flasfemi-censur som er hovedparten af vor racisme§ 266b i straffeloven

Selvfølgelig skal al forskning være fri, også om holocaut hvor
antirevisionisterne hylder dogmer

Fra : N/A

Dato : 12-02-08 04:55

Fra : N/A

Dato : 12-02-08 04:55

Fra : Patruljen

Dato : 12-02-08 07:15

On 12 Feb., 04:18, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> mennesker dumpet i din indkørsel?
> Eller eller ville det være CIA der dumpede ligrester fra rwanda for at

Helt ærligt - syntes du jøder er - fæle ?

Og jeg kunne formentlig godt have en forventning om at et voksent
menneske kender betydningen af begrebet - bevisførelse - men det kan
jeg så ikke, når det drejer sig om dig :)