Herser eksperter med børne søvnvaner
Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-08 11:35

Herser eksperter med børne søvnvaner

Jeg tror der er alvorligere problemer bag skolers kritik af børns adfærd og
at nedenstående om at børn sover for lidt kan ikke bevises at berøre
løsningen af de reelle problemer

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-3710729-cda4ce15-http%3A%2F%2Fjp.dk%2Fnyviden%2Farticle1255330.ece

Men mødre elsker tvang om sengetider

Jeg har dårlige erfaringer med sådan tvang.

Hvis legemet behøver søvn så bliver man søvnig og falder let i søvn.

-

Fra : Peder

Dato : 05-02-08 16:53

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote

>Hvis legemet beh?ver s?vn s? bliver man s?vnig og falder let i s?vn.

Så altså når man vågner om morgenen og sagtens kan sove et par
timer ekstra, så mangler man søvn.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-08 16:05

"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote

> Så altså når man vågner om morgenen og sagtens kan sove et par
> timer ekstra, så mangler man søvn.

I skole og studietid havde jeg konstant søvnunderskud og det tog jeg ikke
skade af

!He sleeps well who knows not that he sleeps ill. ! .Publius Syrus

ALTSÅ hvorfor gøre det til et lægeligt problem?