Hvor finder man Tyan dual-amd?
Fra : Daniel

Dato : 16-07-01 16:01

Nogen der ved hvor man kan købe Tyan Thunder K7 dual-amd bundkort?
Jeg ved jeg kan købe det i Sverige, men der er ikke registreret Tyan
forhandlere i DK.
/Daniel

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 16-07-01 17:05

"Daniel" <news@loka-web.net> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe Tyan Thunder K7 dual-amd bundkort?
> Jeg ved jeg kan købe det i Sverige, men der er ikke registreret Tyan
> forhandlere i DK.
> /Daniel

Hejsa.

Jeg ved ikke om det er muligt at skaffe men jeg har set at Tyan hævder at en
af vores grossister har dette bundkort, så hvis det har interresse kan jeg
prøve at tjekke det ud i morgen.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-01 22:45

Det kunne da være sjovt at vide hvilken prisklasse det ligger i. 4-5.000 ?

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : sviland

Dato : 17-07-01 15:24

har sett priser på ca 8500 svenske.
http://www.tysys.se/

Öyvind

Fra : Simon.......

Dato : 17-09-01 18:49

edbpriser.dk kan det hele:

Thunder K7 (S2462NG) ATX Dual Socket A / AMD 760 MP / 5PCI-1AGP /
IDE100 4.789 kr.
Thunder K7 (S2462SNG) ATX Dual Socket A / AMD 760 MP / 5PCI-1AGP /
IDE100 5.989 kr.

mvh.Simon

> har sett priser på ca 8500 svenske.

dete r værre end herhjemme :)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-01 07:52

Ja prisen falder jo for hver dag der går. Og dit indlæg kommer 2 måneder
efter Sviland's, så...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Simon.......

Dato : 17-09-01 19:01

ups på bbec.dk koster kortet sku kun 3K - det var ikke så slemt endda !
til gengæld står der på shg.dk at det kræver 480W .... gad vide om det
BRUGER 480W og man så skal have mere til hdd etc. eller om det er
indbefattet alt det andet pis... ?

-Simon

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-01 07:56

Normalt siger man 460 W men det er primært til 1,8 V så de 460-480 W rækker
fint til harddiskens 5 og 12 V.
3kKr er da ved at være ganske rimeligt for et board med SCSI controller,
hvis det er K7Thunder. Der er kommet en n og mindre udgave fra Tyan, måske
er det den?