Hvor kan denne Italienske vin købes i Danm~
Fra : Karoline

Dato : 07-02-08 10:17

Hejsa

Er der nogen der ved hvor denne vin kan købes henne i danmark??
http://www.tinazzi.it/schede/valpolicella_ripasso_valleselle.pdf

Gerne på nettet.... Men ellers i Nordjylland nord for Aalborg!
Og gerne billigt.... altså gerne under 150 kr.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 07-02-08 17:05

> [...]
>
> Gerne på nettet.... Men ellers i Nordjylland nord for Aalborg!
> Og gerne billigt.... altså gerne under 150 kr.

Ifølge Vinavisen er det Vinissimo (www.vinissimo.dk) der har Valleselle.
Ellers så spørg hos Rosdahls i Aalborg (www.rosdahls.dk), de har også
Valleselle på kortet, og kender vel den danske importør.

mvh
Anders
www.vinkritik.dk
http://spisdrik.blogspot.com

Fra : Connie Toft

Dato : 07-02-08 21:04

Hej Karoline.

Jeg ved at Coop på deres nettorv har haft en anden Ripasso fra
Tinazzi til 89,-kr ved køb af 6 flasker. Denne vin er bare super
til prisen. De dog ikke Ripassoen mere, men storebroderen
Amarone som også er en kanon vin. Ripasson jeg kender fåes hos
andre vinhandlere på nettet, f.eks lb-vin.dk til 139,-kr. Fra
samme hus fåes en Dugal som også er rigtig god. Du kan jo evt.
kontakte Tanazzi på deres hjemmeside for at høre om danske
importører.
Du skriver ikke hvor du har fået denne vin? Er jo lidt
nysgerrig, da de laver total godt vin
Connie

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-02-08 10:43

Kineserne brugte salt før i tiden, det var billigt.
Jeg kender dog ikke noget til evt. docering
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-02-08 12:24

On Fri, 08 Feb 2008 10:42:41 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Kineserne brugte salt før i tiden, det var billigt.
>Jeg kender dog ikke noget til evt. docering
>mvh Ebbe

Den gik vist forkert i byen, det var et tip til selvmord
mvh Ebbe

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-02-08 14:45

Ebbe Hansen skrev i iteoq31jphu8c0q4bugbsfpr1afpcklqku@4ax.com dette:
> On Fri, 08 Feb 2008 10:42:41 +0100, Ebbe Hansen

> Den gik vist forkert i byen, det var et tip til selvmord

Skulle /jeg/ begå selvmord, ville jeg helt klart foretrække Ripasso!

vh
Jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-02-08 16:50

On Fri, 8 Feb 2008 14:44:41 +0100, "Jan Boegh"
<spamhater@nowhere> wrote:

>Skulle /jeg/ begå selvmord, ville jeg helt klart foretrække Ripasso!
>

>vh
>Jan

Jeg kan ikke udtale mig med sikkerhed, jeg har aldrig prøvet
mvh Ebbe

Fra : Wolly

Dato : 08-02-08 11:51

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> importører.
> Du skriver ikke hvor du har fået denne vin? Er jo lidt

Hej Connie

Jeg har købt 6 flasker hos Holte Vinlager i Hjørring. Der har jeg tidligere
købt dem til 150 kr. og de er bare lækre.
Men disse flasker har jeg givet 125 kr. pr. stk. Han får dem desværre ikke
mere så jeg må virkelig nyde de sidste 6 flasker