Pollen allerede?
Fra : Marianne

Dato : 25-02-08 11:37

Hej

kan det være pollentid allerede her i februar? Mine øjne klør ad H til!

mvh
marianne

Fra : Holst

Dato : 25-02-08 12:11

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/dagens_pollental.htm

Fra : Studo

Dato : 25-02-08 15:39

On Mon, 25 Feb 2008 11:36:34 +0100, Marianne wrote:

> Hej
>
> kan det vre pollentid allerede her i februar? Mine jne klr ad H til!
>
> mvh
> marianne

JA! mine har kløet i en god uges tid.

Arkivdata er også sjov at følge med i.

http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/pollen/pollenoversigt-2008-grafer.htm

Så det bliver nok en tidlig, grim græssæson. Det er altid med spænding,
om hvor godt vaccinationen virker. Blev færdig for et par år siden.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-02-08 17:37

> kan det være pollentid allerede her i februar? Mine øjne klør ad H til!

Det er flere uger siden at mine begyndte, så det kan fint passe.

Mvh Maria