sejlmager
Fra : Torben - Sirius

Dato : 06-03-08 16:10

Hej NG

Er der nogen der ved/ kender en sejlmager i nærheden af København, skal bare
lige have rep stosejl, Sejlpindslomme.

Hilsen
Torben

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-08 16:30

Jeg har fået mit storsejl repareret hos Jan Hansen, Quantum Sails, Amager
Strandvej 60.
Nydeligt arbejde. Men: Næppe byens billigste sejlmager ... ...

http://sejl.dk/

Flemming Torp
Gimle/DEN-61
For god ordens skyld: Jeg er kunde dér, men har ikke aktier i foretagendet

Fra : Ole Pagh

Dato : 06-03-08 17:40

Torben - Sirius kom med følgende:
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved/ kender en sejlmager i nærheden af København, skal bare
> lige have rep stosejl, Sejlpindslomme.

Jeg kan anbefale Høj Jensen Sejl i Ølstykke. De har lavet en del sejl
genem årerne til min Polaris Drabant til min fulde tilfredshed.

Adr:
Høj Jensen Sails
DK-3650 Ølstykke Tlf.: +45 70 20 14 29
Havremarken 3

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Per Svendsen

Dato : 06-03-08 22:27

Hejsa
Bojsen-Møller Sails. Mesterlodden 36 2820 Gentofte
Hurtig ekspediton og meget fair priser.
3 reperationer i et storsejl, det blev 350,-
mvh Per

Fra : Kondrup

Dato : 06-03-08 15:56

On 6 Mar., 22:27, "Per Svendsen" <P...@fejrn-post5.tele.dk> wrote:
> [...]
Jeg har brugt Quantum på Amager til eftersyn og småreparationer - det
har også været rimeligt.
Hilsen
Jens