Raymarine Raychart 420
Fra : Finn

Dato : 02-03-08 12:26

Hej,

Såvidt jeg kan se er det Navionics kort der skal bruges til nævnte
kortplotter - men hvilken type og hvor køber man billigst et kort over DK ?

Mvh Finn

Fra : Flemming

Dato : 02-03-08 13:51

Den bruger nogle Navionics kort der hedder navchart.
Se på dette link: http://www.navionics.com/ClassicCompatiblePlotters.asp
Hvor de købes billigst i DK ved jeg ikke.
/Flemming

Fra : Finn

Dato : 02-03-08 14:20

Hej Flemming,

Ok - NavChart, så er min søgning mere specifik.

Det jeg også spurgte efter var, hvor man kan købe kort over DK billigst
(altså evt. også i udlandet).

Mvh Finn