Køb af elektronik hos Marine Electronic se~
Fra : Flemming

Dato : 27-02-08 16:58

Er der nogen der har erfaring med firmaet i UK?
http://www.mesltd.co.uk
/Flemming

Fra : tjow

Dato : 27-02-08 17:22

Hej Flemming
Jeg har ingen erfaring med firmaet, men prøv lige at sammenligne med
priserne hos

http://www.jgtech.com/index.htm

JG Technologies Ltd, som jeg dog heller ikke har erfaring med

vh.
Ole Thomsen

Se vores webside: www.tjow.dk

Fra : SørenH

Dato : 27-02-08 18:17

Flemming skrev:
> Er der nogen der har erfaring med firmaet i UK?
> http://www.mesltd.co.uk
> /Flemming

Hej Flemming
Har ikke erfaringer med det nævnte, men har handlet flere gange hos
MarineStore Chandlery
http://marinestore.co.uk/
og får nyhedsbreve fra dem.
Det er een af englands største, og alt har klappet fint uden problemer.
- og til langt lavere priser end hos "guldhandlerne" herhjemme.
Mvh
SørenH
Marie af Næstved

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 27-02-08 20:22

"Flemming" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med firmaet i UK?
> http://www.mesltd.co.uk

Hej Flemming

Ja, og de var gode.
Jeg har iøvrigt gode erfaringer fra JGMax, Force4, Apeks, Baitsdirect,
mailspeedmarine m.fl.
Nogle af nævnte dobbelttjekker dog til PBS - navn osv.- og da PBS ikke må
oplyse disse emner, kan du risikere at blive afvist! dog er min erfaring at
du blot skal ringe til dem, og bekræfte din identitet..!!
Ellers utrolig god service, til gode priser
Lars