vinger til påhængsmotor
Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-02-08 15:57

Jeg har set at nogle skriver om en slags vinger til at sætte på en
påhængsmoter, men jeg har ikke set hvor man kan købe dem og hvad de
heder rigtigt.

Er der nogen som kan hjælpe med et link ??

Skal gerne være nogen som kan bruges på en Mercury F60ELPT-EFI 4-takt

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-02-08 18:54

Den Sat, 23 Feb 2008 15:57:06 +0100 skrev Bent Nielsen:

> [...]
>
> Er der nogen som kan hjælpe med et link ??
>
> Skal gerne være nogen som kan bruges på en Mercury F60ELPT-EFI 4-takt

Det hedder en "flyvemaskine", evt. er den død, så får den nemlig også
vinger - lige som du og jeg

MVH.
Karl Erik.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 19:01

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som kan hjælpe med et link ??
>
> Skal gerne være nogen som kan bruges på en Mercury F60ELPT-EFI 4-takt

de hedder Hydro Foil og fås blandt andet ved Nautisk Udstyr

Niels
www.biancaklubben.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-02-08 19:40

Niels wrote:
> "Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse

> de hedder Hydro Foil og fås blandt andet ved Nautisk Udstyr
>

> Niels
> www.biancaklubben.dk

Takker for der fine svar.

Det ser ikke ud til at de koster ret meget.