Mercury 2,5 hp
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 22:28

Hej
Mercury 2,5 hk 2takt brugt ca 9 år, er det noget der dur, er der noget man
skal tage sig i agt for ved køb af ældre motor - den ser pæn ud?

Med venlig hilsen
LIV

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 23-02-08 21:34

Nu er en ni år gammel motor efter min mening ikke en ældre motor. Da det er
en totakts motor er der jo ikke så meget der kan gå i stykker. Kan motoren
starte og giver den kølvand og er der ikke vand i gearkassen, så er der
ingen problemer.