Import England
Fra : Ole

Dato : 20-02-08 14:39

Hej alle
Jeg tager til England i næste uge for, muligvis at købe en Sealine
360. Er der nogen i gruppen der har erfaring med handel i UK?
Restgæld ? Registre og lignende? Båden er til salg gennem et firma der
hedder Boatshed som tilsyneladende har flere kontorer i UK kender
nogen dette firma?
p.f.h. tak
Ole

Fra : NewsGroups

Dato : 21-02-08 09:24

"Ole" <ole.702@edc.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Handel i UK har jeg ikke erfaring men - Boatshed kender jeg en smule til.
Boatshed er en slag franchise gruppe hvor Boatshed er paraply navnet for de
brokerne.

Det er naturligvis den enkelte broker der er afgørende for at det bliver en
god handel. Men jeg gennem de seneste år talt flere gange talt med stifteren
af Boatshed - Neil Chapman og han virker som en yderst kompetent person som
jeg er sikker på er istand til at sikre at Boatshed holder et højt niveau
ved at vælge de rigtige franchisetagere..

Så min vurdering er at jeg ville ikke være usikker.

mvh
per