Rep. af Gummibåd
Fra : Johnny Sørensen

Dato : 17-02-08 21:36

Hej,,
Er der nogen her inde ,som kan fortælle mig hvor man går hen her på Sjælland
når man skal ha repareret et lille hul i en gummibåd ,ikke lappe men
repareres rigtig.

mvh
Johnny

Fra : TOSB

Dato : 17-02-08 21:45

Johnny Sørensen wrote:
> [...]
> Er der nogen her inde ,som kan fortælle mig hvor man går hen her på
> Sjælland når man skal ha repareret et lille hul i en gummibåd ,ikke

Hej Johnny
Der er sikkert mange forskellige steder.
Jeg fik ved et tilfælde sidste år foræret en gummibåd, hvor jeg skulle have
fat i nogle stumper incl. speciallim og fandt dette firma, som jeg i øvrigt
ikke har nogen andel i:

http://www.pro-safe.dk/

De reklamerer med reparationer af den ene og anden art.

Mvh
Torben
--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv.
ELLER: Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Fra : Krause

Dato : 18-02-08 09:31

Hej Johnny
prøv hos unisafe, Amager strandvej 124. 2300 kbh s.
32581615.

Det er ikke et firma jeg har andel i .Men fik udført en rep hos dem for år
tilbage og jeg var godt tilfreds.

hilsen krause.