gratis kajakintro kurser
Fra : gert

Dato : 12-02-08 12:28

Jeg var på kajakkursus sidste år, og købte efterfølgende en Artic kajak.
Selve kurser var lidt skuffende, da kajakkerne var ret ens og man kunne ikke
få meget ide om forskellige kajaktyper. Når man ikke har prøvet at sejle før
og alt er nyt, synes jeg personligt at det er svært at lære en hel masse på
et par dage. Derimod efter jeg selv fik kajak har jeg haft stor glæde af
at "leve teorien ud i praksis, ud og vælt" prøve forskellige
redningsteknikker. Derfor fortryder jeg at jeg gjorde det i den rækkefølge.
Jeg så at www.kajaksalg.dk har gratis introkurser her i foråret. Derfor mit
råd find ud hvad det er for en kajak der passer til dit temperament. Den
første kajak du køber er måske en du "vokser fra" og har en anden mening
efter en tid, men med gode brugtpriser på kajakker, koster det ikke alverden
at skifte til noget andet
Vh Gert