Leje af enmands-cat i udlandet
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 10:09

Er der nogen der ved hvor man kan leje cat'er i det sydlige udland.
Jeg er kommet til penge og nogle skal skydes af på en uge i "varmt" vand på
ryggen af en formodentlig en-mands cat Hobie 14 eller lign.
Jeg vil et sted hen hvor jeg kan prøve at sejle i andet en badebukser,
harnes og vest. Det er prøvet enkelte gange i DK, meeeen. 19-20 gr varmt
vand er ikke altid til sejllads uden våddragt.
Jeg gider ikke slæbe båden bag på bilen (og kan heller ikke klare den selv),
så det skal være et sted hvor vandet er varmt og der ligger en cat i
strandkanten.

/karsten

Fra : Per Kaaber

Dato : 11-02-08 19:39

Karsten Madsen frembragte:
> [...]
> Jeg gider ikke slæbe båden bag på bilen (og kan heller ikke klare den selv),
> så det skal være et sted hvor vandet er varmt og der ligger en cat i

Jeg vil tro, at du vil støde på mærket Topcat, hvis du kommer de
steder, hvor der er mange tyskere.
Jeg har engang selv haft en. Den er nem at sejle, og vejer du over
75kg, kan du også selv rejse den når du vælter.

--
Venlig hilsen

Per A lot

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 09:08

> [...]
> Jeg har engang selv haft en. Den er nem at sejle, og vejer du over 75kg,
> kan du også selv rejse den når du vælter.

Fnis, den kan slet vælte så. Jeg ligger på 100+

Jeg tænkte mere på et varmt sted med varmt vand med udlejning af både, men
jeg vil prøve at søge på tyske sider under Topcat

/karsten

Fra : Per Kaaber

Dato : 12-02-08 19:12

Karsten Madsen kom med denne ide:

> Jeg tænkte mere på et varmt sted med varmt vand med udlejning af både,
>
> /karsten

Der kommer de sgu også :D

--
Venlig hilsen