Så kom Nacra'en endelig i vandet
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 10:04

Hurra

Lørdag eftermiddag søsatte vi den nyindkøbte Nacra 6. Fik en lille (alt for
kort tur).

Søndag var vi ude igen, meeeen - der var ikke mere end 3-4 m/s så det blev
vi hurtigt trætte af.
Jeg håber det blæser lidt op på lørdag, så vi kan få nogle skrog ud af
vandet (et ad gangen helst)

Hobie er sat på hylden og til salg.

Nu gælder det storebror

Dejlig kort vintersæson - Båden kom op sidste gang i slutningen af november
og i her igen i starten af februar. Kun 2½ måned vinter - det er da fedt.

/karsten (nu i Nacra 6)

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 11-02-08 19:47

> Lørdag eftermiddag søsatte vi den nyindkøbte Nacra 6. Fik en lille (alt
> for kort tur).

hmm én er næsten ikke misundelig... Jeg har kikket på en Fx-1, men fruen har
meddelt mig, at jeg stadig har for meget legetøj. Det har så resulterede i,
at jeg har sat hendes bil til salg, ét sted skal man jo starte - GGG
Hun har truet mig med, at hvis jeg kører forbi Tempo og tager en FX'er med
hjem, gå tager hun bussen op til VW-forhandleren IGEN!

-Leon

Fra : Per Kaaber

Dato : 11-02-08 19:50

Den 11-02-2008, skrev Karsten Madsen:
> [...]
> og i her igen i starten af februar. Kun 2½ måned vinter - det er da fedt.

Hmmm. Jeg bliver vist nødt til at kontakte dig for en tur næste gang
jeg/vi kommer i dit område
Resten af besætningen afmønstre alligevel for at slæbe dankort i
Sønderborg, når vi er i området. :D

--
Venlig hilsen

Per A lot
Bidt af en gal catamaran

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 09:14

> Hmmm. Jeg bliver vist nødt til at kontakte dig for en tur næste gang
> jeg/vi kommer i dit område
> Resten af besætningen afmønstre alligevel for at slæbe dankort i
> Sønderborg, når vi er i området. :D

Du kan da bare komme, den ligger i carporten, men er nem at slæbe ned til
landingspladsen. Telf kan du få ved at "gætte" min mailadresse
Der er jo flere at vælge imellem. Når det bliver lidt varmere, ligger den på
fast plads på stranden, lige til at hive kludene op og skubbe 2 meter
baglæns så den flyder.

Nå ja og ps. i forlængelse af anden tråd (Farver i sejl) - så er sejlene
blå, røde og hvide (og lidt gennemsigtige)

Den er i øvrigt til salg, hvis der er nogen som ønsker en Nacra 6.

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 09:52

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse
> [...]

> Nå ja og ps. i forlængelse af anden tråd (Farver i sejl) - så er sejlene
> blå, røde og hvide (og lidt gennemsigtige)

http://www.drosselvej.dk/nacra.html

/karsten

Fra : Per Kaaber

Dato : 12-02-08 19:28

Karsten Madsen sendte dette med sin computer:

> [...]
> røde og hvide (og lidt gennemsigtige)
>
> Den er i øvrigt til salg, hvis der er nogen som ønsker en Nacra 6.

Du er spottet. :D
Du får et kald næste gang jeg er i Dyvig, Augustenborg eller Sønderborg
(i Verdens Ende).
Vi er der som regl mindst 1 gang om året.

--
Venlig hilsen

Per A lot
Helmsman 35

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 21:00

> Du er spottet. :D
> Du får et kald næste gang jeg er i Dyvig, Augustenborg eller Sønderborg (i
> Verdens Ende).
> Vi er der som regl mindst 1 gang om året.

Du ringer bare - kan jeg ikke så har jeg en makker der gerne vil
Vi er dog væk under Als Rundt og måske (ikke sikkert) Fyn Rundt. 140 sm
skulle vi jo gerne tage på 12 timer

/karsten

Fra : Per Kaaber

Dato : 12-02-08 22:25

Karsten Madsen kom med denne ide:

> Du ringer bare - kan jeg ikke så har jeg en makker der gerne vil
> Vi er dog væk under Als Rundt og måske (ikke sikkert) Fyn Rundt. 140 sm
> skulle vi jo gerne tage på 12 timer
>
> /karsten

Jep..

Har du fået lov til at deltage i så åben en båd for løbsledelsen?
Der skal jo en hel masse sikkerhedsudstyr med, såsom nødraketter m.m.

--
Venlig hilsen

Per A lot

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-08 19:42

> Har du fået lov til at deltage i så åben en båd for løbsledelsen?
> Der skal jo en hel masse sikkerhedsudstyr med, såsom nødraketter m.m.

Als Rundt var ikke noget problem i Hobie 16 sidste år
Fyn Rundt ser jeg ikke som noget problem, ved Archipelagos Raid er der jo
samme krav til sikkerheden og det er jo kun 18' som må deltage, det er jo
bare et spørgsmål om at have nogle tasker på trampolinen.

/karsten