Testmessage nr 1 som jeg vil trække tilbag~
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 01:10

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 01:37

Jeg kan se den ... kl. er 01:36

--
Flemming Torp
Gimle/DEN-61

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:47ab9ddf$0$99014$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 02:06

Den er stadig synlig på min PC ... klokken er 02:05 ... Godnat ...

Fra : Torben Henriksen

Dato : 08-02-08 02:31

Jeg kan også se den. Kl. er 02.25
Åbnede for gruppen kl. 02.15
Prøver igen i morgen

Torben H

Fra : Ole Pagh

Dato : 08-02-08 05:21

Bjarke M. Christensen kom med følgende:
> Bjarke

Jeg ser dem begge her fredag morgen, men med fare for at helvede atter
bryder løs, så ved du da godt at den slags test foregår i dk.test.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 18:26

Ja, jeg tænkte godt på det lige efter min iver løb af med mig.

Man må nok konstatere, at uanset hvad der i teorien kan fungere i
protokollen, så er praksis, at der ikke trækkes ret meget tilbage....

Jeg bider i græsset og reverserer til mere on-topic emner.

Bjarke

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-02-08 08:22

Hej Bjarke,

Denne besked ligger der stadig fredag kl 08:21.

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Torben Henriksen

Dato : 08-02-08 13:35

Fredag d. 8 feb. kl.er 13.35 og din message
er stadig på.

Torben H.