sker der noget lørdag?
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 07-03-08 20:11

Hey folkens,

Nogen der ved om der sker noget nogen steder lørdag? Jeg tænker på
fællesture, mødested ved et kaffehus eller lignende? Jeg synes ikke der lige
fremgår noget af mctc.dk, så måske det er lidt for tidligt endnu. Det ville
jo bare være så træls at læse om at folk havde mødtes et sted, og så først
opdage det bagefter ;)

/Sjang
Med løftet venstre

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 23:06

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville jo bare være så træls at læse om at folk havde mødtes et sted, og så

http://www.bilmesse-brugtmarked.dk/bilmesse-brugtmarked/

/Bent

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 08-03-08 08:31

> http://www.bilmesse-brugtmarked.dk/bilmesse-brugtmarked/
>
> /Bent

Nu indser jeg, at det ville have været snedigt hvis jeg havde sagt "vest for
storebælt" ;)

Men tak for budet anyhow :)

/Sjang

Fra : Armand

Dato : 08-03-08 11:03

Henrik Davidsen skrev:

> Nu indser jeg, at det ville have været snedigt hvis jeg havde sagt "vest for
> storebælt" ;)

Bæltskrækker! :-|

--
Armand.

Fra : CL

Dato : 08-03-08 13:02

Henrik Davidsen wrote:

> Nu indser jeg, at det ville have været snedigt hvis jeg havde sagt
> "vest for storebælt" ;)
>
> Men tak for budet anyhow :)
>
> /Sjang

Er Fredericia ikke vest for storebælt ?
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 08-03-08 14:07

> Er Fredericia ikke vest for storebælt ?

haha, det så jeg sgu slet ikke.. pinligt ;)

Men jo, du har da helt ret, Fredericia plejer da at ligge vest for bæltet :)

/Sjang

Fra : OZ3BTO

Dato : 07-03-08 23:53

> [...]
ville
> jo bare være så træls at læse om at folk havde mødtes et sted, og så først

Der er Mud race ved billund men det henvender sig hvist mest til dem der
køre 4x4 eller off road 2 hjuler..

Forholdene siger at der er 30-90cm smadder at gøre godt med

Erik