Kawapedia!
Fra : Armand

Dato : 07-03-08 10:48

I jagten på dokumentation omkring Kawa's 250'er Ninja faldt jeg over
ovennævnte begreb!
På: http://www.kawasaki.dk/ kan man under "produkter - Kawasaki gade"
(ka'len importerer alskens andet tohjulet kram) vælge "brochurer".
Vælger man den derefter øverst fremkomne "kawasaki 2007 model program"
fremkommer en engelsksproget(!) brochure i .pdf, og fra (pdf-)side 56
(hhv. side 50 hvis man scorer brochuren i papirformat) er der en længere
teknisk passus hvorunder mangt og mange tekniske spidsfindigheder på
motorcyklen er fint beskrevet med Jørgen Clevin og det hele!

Prøv at kigge på'ed og se om ikke at man kan blive lidt klogere af
læsningen :-/

Direkt-link: http://www.e-pages.dk/forhandler/227/

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 08-03-08 11:43

> [...]
> motorcyklen er fint beskrevet med Jørgen Clevin og det hele!
>
> Prøv at kigge på'ed og se om ikke at man kan blive lidt klogere af

Imponerende

Michael D