nyt styr + bremsepedal
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 06-03-08 11:03

hej ng,

På min GSF600 fra '98 er styret er blevet let bøjet og bremsepedalen er
knækket, da cyklen har været væltet .

Heldigvis er det de eneste skader og med en selvrisiko på 4100kr regner jeg
med at stå for operationen selv (har mig en Haynes til dyret).

Har kigget på Louis.de, men har ikke fundet en bremsepedal og kan heller
ikke overskue hvilket styr man evt. skal vælge.

Er der nogen der ved hvor jeg skaffer bremsepedalen (bor i Vejle, arbejder
i Århus C).

Og er der nogen der har gode idéer og tips til det nye styr?

--
vh, Erik BH

Fra : Anders Majland

Dato : 06-03-08 13:45

> På min GSF600 fra '98 er styret er blevet let bøjet og bremsepedalen er
> knækket, da cyklen har været væltet .

Original bremsepedal - nærmeste suzuki forhandler eller ebay.de hvis ny
prisen er urimelig.

> Har kigget på Louis.de, men har ikke fundet en bremsepedal og kan heller
> ikke overskue hvilket styr man evt. skal vælge.

Vil du have noget der er anderledes end original ? ellers er det jo bare at
måle det originale op og valge det der kommer tættest på. Laver du det meget
højere eller brede er det ikke sikkert at kabler og slanger kan nå ...

Men hør da også prisen på et org styr - eller så et alu styr i passende
farve: F.eks http://dinmc.dk/catalog/index.php?cPath=115_124

/A