Hjælp til model nummer - Hvilken en er min~
Fra : Dak

Dato : 03-03-08 20:07

Skal måske bestille venom udstødning fra England af men er lidt i tvivl om
hvilken en jeg skal bestille fra
https://www.busters-accessories.co.uk/shipping.asp

Kan vælge mellem følgende:

-Not required
-Cbr600 FM-FV
-Cbr600 FX-FY
-Cbr600 FS-FS1

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : TWL

Dato : 03-03-08 21:24

Dak wrote:
> Skal måske bestille venom udstødning fra England af men er lidt i tvivl om
> [...]
Måske du kan finde hjælp her :

http://www.motad.co.uk/category.php?cat=Venom&manu=Honda

mvh Thomas

Fra : Carsten

Dato : 04-03-08 08:27

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> -Cbr600 FM-FV

= Modeller tidligere end F4'eren (og altså incl. din)

> -Cbr600 FX-FY

= F4 modellerne

> -Cbr600 FS-FS1

= PGM-FI modellerne

Carsten

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-03-08 17:53

> -Cbr600 FM-FV
> -Cbr600 FX-FY
> -Cbr600 FS-FS1

Honda CBR 600 F2 og de første to årgange af CBR 600 F3 bruger 530 kæde.

Man kan med held montere en kæde fra en CBR 600 F3 1997-1998. Den kører
med samme gearing men med 525 kæde som er smallere, lettere billigere og
i mine øjne pænere.

Kædeteknologien og stål styrkerne brugt i kæder er forbedret meget over
de sidste 30 år. En moderne 525 kæde er rigeligt stærk til en CBR 600.
Det kunne for eks. være en DID 525 VM kæde.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Carsten

Dato : 04-03-08 20:12

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:47cd7e76$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> med samme gearing men med 525 kæde som er smallere, lettere billigere og i

Der hoppede kæden vist af for mig Dak snakker om at købe en udst. -
right ?

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 23:31

On Tue, 4 Mar 2008 20:12:15 +0100, Carsten wrote:

> [...]
> meddelelse news:47cd7e76$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> Der hoppede kæden vist af for mig Dak snakker om at købe en udst. -

Måske er dét netop et hint om at bruge pengene mere fornuftigt Og med
sidste uges hændelse for Benjamin, måske ikke så dumt et råd endda.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-03-08 09:10

> Måske er dét netop et hint om at bruge pengene mere fornuftigt Og
> med
> sidste uges hændelse for Benjamin, måske ikke så dumt et råd endda.

Øhh. Næh jeg læser vidst ikke ordentligt. Jeg troede der blev spurgt om
kæder