Tilbud Schuberth S1
Fra : Dr. Enduro

Dato : 03-03-08 12:58

Schuberth S1 er på tilbud hos Polo nu for 289 euro (ca. 2100 kr.).

www.polo-motorrad.de

(og ja, det er mig der ejer koncernen).

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Armand

Dato : 03-03-08 21:47

Dr. Enduro skrev:

> www.polo-motorrad.de
> (og ja, det er mig der ejer koncernen).

HÆ!

--
Armand.

Fra : Per Kaaber

Dato : 04-03-08 16:57

Efter mange tanker skrev Dr. Enduro:
> Schuberth S1 er på tilbud hos Polo nu for 289 euro (ca. 2100 kr.).
>
> www.polo-motorrad.de
>
> (og ja, det er mig der ejer koncernen).

Hvad gør i andre, når i køber hjælm via nettet??

Måler roen, bestiller størelsen efter målet, og håber på hatten passer

--
Venlig hilsen

Per
Der ønsker sig en S1

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 17:10

On Tue, 04 Mar 2008 16:56:34 +0100, Per Kaaber wrote:

> Hvad gør i andre, når i køber hjælm via nettet??
>
> Måler roen, bestiller størelsen efter målet, og håber på hatten passer

Udnytter en noget anmasende sælger på Herning messen, tænker grundigt over
tingene, og bestiller fra et sted med et godt tilbud. Måske nok lige på
kanten :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 17:14

> Udnytter en noget anmasende sælger på Herning messen, tænker grundigt over
> tingene, og bestiller fra et sted med et godt tilbud. Måske nok lige på
> kanten :-/

Jeg prøvede også hjelme til messen i Herning, men Arai og Shoei kunne
desværre ikke prøves :(
Andre mærker havde de ikke lige i den rigtige størrelse.
Så kunne nemt bestille via nettet, hvis jeg turde og vidste hvilken der
passede ordentligt.
Vil helt klart vide om hjelmen passer mit hoved FØR jeg bestiller!

MEN... én af ekspedienterne på herning-messen sagde rent ud til mig; "Find
den hjelm der passer og bestil den hjem fra tyskland - Det er meget
billigere...!"

Så ville ikke have dårlig samvittighed over at du gør det på den måde.

- P. Bruun

Fra : Per Kaaber

Dato : 04-03-08 18:46

Efter mange tanker skrev Neser:

> [...]
> billigere...!"
>
> Så ville ikke have dårlig samvittighed over at du gør det på den måde.

Plan 1 bliver nok at prøve hos danske forhandlere og gi' dem chancen
for en handel svarende prisen syd for grænsen. Vil det ikke lykkes, så
er størrelsen jo noteret til en nethandel, som bliver plan 2

Det tror jeg godt min samvittighed kan bære

--
Venlig hilsen

Per
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=1197

Fra : Tourer

Dato : 05-03-08 19:36

"Per Kaaber" <per.k.joergensenslet@mail.dk> wrote in message

> [...]
> størrelsen jo noteret til en nethandel, som bliver plan 2
>
> Det tror jeg godt min samvittighed kan bære

Den metode har jeg brugt flere gange. Og det er faktisk ofte endt med at jeg
har fået forhandleren ned på en "tysk" pris.

--
Tourer

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-03-08 19:17

meddelelse news:1sk8jvujxc8mz.c6h6jajtnd.dlg@40tude.net...

> [...]
> tingene, og bestiller fra et sted med et godt tilbud. Måske nok lige på

Faktisk er de somme tider så anmassende, at man føler det er uundgåeligt at
prøve, eller at man i det mindste gør dem en tjeneste !

Michael D
Der havde knægten med til Herning; Nu har han en blådekoreret S1 fra Louis!

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-08 11:37

Per Kaaber wrote:

> Måler roen, bestiller størelsen efter målet, og håber på hatten passer

Bestiller samme mærke og størrelse som den afgående.

--
vh
Torben

Fra : Per Kaaber

Dato : 05-03-08 22:50

Torben Scheel forklarede den 05-03-2008:

> Bestiller samme mærke og størrelse som den afgående.

Nuværende mærke består af en Nex Racing fiberhat fra T Hansen. Den har
en del vindstøj, men fungerer ellers ok mht. beluftning og udeblivende
dug.
Schuberth S1 sniger sig opad på ønskelisten med det fancy solvisir og
det støgsvage renome.
Mærkeskiftet er jo af en vis økonomisk størrelse, og kræver en del
velovervejelse

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-03-08 07:13

Per Kaaber wrote:

> Mærkeskiftet er jo af en vis økonomisk størrelse, og kræver en del
> velovervejelse

Jo, men returretten koster kun portoen. Hvis man vil vinde må man satse.

--
vh
Torben

Fra : Per Kaaber

Dato : 06-03-08 18:43

Torben Scheel formulerede torsdag:

> Jo, men returretten koster kun portoen. Hvis man vil vinde må man satse.

Der skulle helst ikke returneres, da det så sansynligvis ikke længere
er atraktivt rent prismæssigt, at købe syd for grænsen

--
Venlig hilsen

Per