Marzocchi Ag Strada
Fra : Søren Ottosen

Dato : 01-03-08 20:47

God aften

Jeg har forgæves forsøgt at google mig frem til hvormeget luft man må pumpe
i mine Marzocchi Ag Strada.

Er der nogen her der kan fortælle mig det??

Søren Ottosen

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 10:18

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> skrev i en
meddelelse news:9962b$47c9b2b1$5518360d$17647@news.arrownet.dk...
> God aften
>
> Jeg har forgæves forsøgt at google mig frem til hvormeget luft man må
> pumpe i mine Marzocchi Ag Strada.
>
> Er der nogen her der kan fortælle mig det??

På mine står der max 29PSI, selvom det snart svært at læse efter jeg reno,
dem for en del år siden.

Jeg har nogle scanninger af renovering af sådan et sæt, hvis det har nogen
interesse, så kast mig en mail, så sider jeg dem til dig.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Shsj

Dato : 02-03-08 15:25

Hej Søren.
Jeg har en "renoveringsguide" til Marzocchi Ag Strada - jeg kan sende dig
den som en zip-fil i en seperat mail, hvis du vil ha' det (reply mig din
rigtige emailadresse, hvis jeg skal sende dig renoveringsguiden [fjern FJERN
i min adresse]). ...I guiden står der, at der skal være mellem 28-42 psi
(hvis jeg læser det rigtigt ... har kun lige skimmet guiden).

Venlig hilsen
--
Shsj
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=306

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 16:15

"Shsj" <SilverdrengenFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i min adresse]). ...I guiden står der, at der skal være mellem 28-42 psi
> (hvis jeg læser det rigtigt ... har kun lige skimmet guiden).

Det gør du vist ikke
Det er det tryk man tester dem med når man har reno dem.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Shsj

Dato : 02-03-08 16:50

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Det gør du vist ikke
> Det er det tryk man tester dem med når man har reno dem.

Ok

Fra : Søren Ottosen

Dato : 02-03-08 20:31

Mange tak for svarene det var lige hvad jeg manglede.

Renoveringsguiden har jeg selv, men lige det med trykket kan jeg ikke læse
nogen steder.

Søren Ottosen