Dæk
Fra : Jeppe

Dato : 01-03-08 05:33

Hej NG
Jeg har kigget lidt på dæk og er blevet lettere forvirret. Hvilket dæk
vil I anbefale til en yamaha SR 500?
mvh Jeppe

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-03-08 13:42

>Hej NG
>Jeg har kigget lidt på dæk og er blevet lettere forvirret. Hvilket dæk
>vil I anbefale til en yamaha SR 500?
>mvh Jeppe

Jeg víl anbefale Bridgestone BT-45, det er et godt Dual-Compound dæk,
jeg kørte selv med det på min VF 500F2.
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 01-03-08 14:29

"Jeppe" <bylderup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Hej NG
>Jeg har kigget lidt på dæk og er blevet lettere forvirret. Hvilket dæk
>vil I anbefale til en yamaha SR 500?
>mvh Jeppe

Bridgestone BT-45, så absolut. Det er et rigtig godt dæk, kræver
ikke megen opvarmning og står også rigtigt godt i vådt føre.

mvh Jens
Sydals

Fra : Studo

Dato : 01-03-08 19:26

On Sat, 01 Mar 2008 04:33:15 -0800, Jeppe wrote:

> Hej NG
> Jeg har kigget lidt på dæk og er blevet lettere forvirret. Hvilket dæk
> vil I anbefale til en yamaha SR 500?
> mvh Jeppe

Kan bakke op om at BT-45 er et rigtigt godt dæk. Blev tilrådet det her i
gruppen. Det bider godt, bliver hurtig varm, står ret godt i vådt føre og
så giver det også god feedback når du er ved at nå grænsen ved
nedbremsninger. (om den også gør det ved ekstreme sving ved jeg ikke)

Fra : Ole Hansen

Dato : 01-03-08 20:04

Jeppe wrote:
> Hej NG
> Jeg har kigget lidt på dæk og er blevet lettere forvirret. Hvilket dæk
> vil I anbefale til en yamaha SR 500?

Endnu en SR500? Hvor i landet?

--
Ole Hansen
Foreløbelige resultat af vinterens projekt