15% louis
Fra : HO

Dato : 01-03-08 12:04

Hej
er der nogen der ved, hvordan de 15% rabat lægges ind i bestillingen online?

mvh
HO

Fra : Dak

Dato : 01-03-08 12:18

> er der nogen der ved, hvordan de 15% rabat lægges ind i bestillingen
> online?

ja du skulle efter min mail skrive det auktionsnummer du har fået i din mail
ind i feltet auktionsnummer når du er ved at betale.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Peter August Simonse~

Dato : 01-03-08 13:51

Dak wrote:

> ja du skulle efter min mail skrive det auktionsnummer du har fået i din mail
> ind i feltet auktionsnummer når du er ved at betale.

Lige nøjagtigt. I forbindelse med indtastning af betalingsoplysninger er
der længere nede på siden et felt til indtastning af "aktionsnummer". På
den side, der dukker op efterfølgende, har systemet fundet frem til den
dyreste, ikke nedsatte artikel og trukket rabatten fra.

--
Peter August (der lige har sparet 15% på en ny lås)

Fra : tami.sutter@gmail.co~

Dato : 01-03-08 08:42

On 1 Mar., 12:03, "HO" <h...@nospamvejen-net.dk> wrote:
> Hej
> er der nogen der ved, hvordan de 15% rabat lægges ind i bestillingen online?
>
> mvh
> HO

I andet skridt i bestillings proceduren skrives rabat koden ind i
feltet 'Aktionsnummer'.

Og til dem som ikke får Louis email tilsendt, så er nummeret 149.

Tami