IMC Camos BHS 500 bluetooth headset
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 11:48

Er der nogen herinde der bruger dette sæt, evt. BHS 600 udgaven.
Overvejer nemlig at anskaffe mig sådan et sæt, samt lade importøren
(Schuberth importøren) monterer det i min Schuberth S1, de skal have 350 kr
for monteringen, hvilket jeg finder meget rimelig.
Har googlet lidt, men det er lidt begrænset hvad der dukker op.
Bortset fra en test udført af webBikeworld, som er sådan "lunken", samt et
par brugerefarringer der er lidt mere positive.
Men det kunne jo være der også var nogen herinde der kendte lidt til
produktet :)

Mvh

T.R.

Fra : John

Dato : 01-03-08 13:37

Hej - Fandt denne danske anmeldelse:
http://www.schuberth.dk/fileadmin/templates/billeder/hjelme/concept/shu/Testkoersel_af_Bluetooth.pdf

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 23:51

"John" <kanikkebruges@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej - Fandt denne danske anmeldelse:
> http://www.schuberth.dk/fileadmin/templates/billeder/hjelme/concept/shu/Testkoersel_af_Bluetooth.pdf

Åh ja, den kendte jeg også godt, var der jeg havde fundet den, men det kunne
du jo ikke vide når jeg ikke skrev det ;)
Men tak for linket.

Mvh

T.R.

Fra : Per Kaaber

Dato : 02-03-08 17:40

John skrev den 01-03-2008:
> Hej - Fandt denne danske anmeldelse:
> http://www.schuberth.dk/fileadmin/templates/billeder/hjelme/concept/shu/Testkoersel_af_Bluetooth.pdf
>
> Mvh John

Er headsættet mon i stereo?

--
Venlig hilsen

Per
Der lige har fået gang i FZR 1000'en... Feeeedt foråret er påvej.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 12:41

"Per Kaaber" <per.k.joergensenslet@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er headsættet mon i stereo?

Det skulle det være.

Mvh

T.R.

Fra : Per Kaaber

Dato : 06-03-08 18:32

Hej T. R.. Du skrev d. 03-03-2008 i
<47cbe3cb$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Det skulle det være.
>
> Mvh
>

> T.R.

Hmmm... Så mangler det bare Interphones faciliteter for MC til MC
kommunikation. Eller Interphone mangler stereo faciliteten

--
Venlig hilsen

Per