trailer til MC
Fra : SB

Dato : 01-03-08 00:01

Nogen der ved hvem der handler med disse her i landet?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 00:17

http://www.hdcamp.dk/trailere.htm

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 00:37

min MC-Puscher handler også med trilerer, tror mest det er trailere til
store crusere, men gi han et ring, han er rigtig flink.

Robert hansen
http://touringbike.dk/

VH
Peter Vistesen

Fra : OZ3BTO

Dato : 01-03-08 02:26

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvem der handler med disse her i landet?
>
> Søren

Shell i Arnborg (midtjylland mellem Herning og Brande) har sådan en de
udlejer .. mon ikke de kan hjælpe med hvor den er købt ..

Så er der trailer pusheren i Grindsted han kan skaffe alt hjem inden for
variant trailere
Adresse/nummer kan fremskaffes

Erik

Fra : SB

Dato : 01-03-08 08:36

> [...]
> udlejer .. mon ikke de kan hjælpe med hvor den er købt ..
>
> Så er der trailer pusheren i Grindsted han kan skaffe alt hjem inden for

Takker for et, Robert er ikke så langt herfra, så besøger lige ham når det
holder med at regne

Søren

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-03-08 09:52

> Takker for et, Robert er ikke så langt herfra, så besøger lige ham når det
> holder med at regne
>
> Søren

Ohh se nu i en anden post at det er trailer til at spænde efter MCen :P
Troede det var til at transpotere en på..

Erik

Fra : Thomas Petersen

Dato : 01-03-08 08:54

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der ved hvem der handler med disse her i landet?
>
> Søren

Du kan prøve at ringe/maile til Claus Borup http://borups-mc.dk/ han har
lige fået en ny model hjem.
Har du undersøgt om du kan få et træk til din mc. Det er ikke længere muligt
selv at fremstille et, da der skal foreligge en monteringsvejledning fra en
godkendt producent. Der er også den mulighed at man selv bliver producent,
hvad det kræver ved jeg ikke.
Hilsen Thomas GSX 1100G EML, DR750

Fra : SB

Dato : 01-03-08 16:56

"Thomas Petersen" <1xxVibevej2@hus.dk(fjern1xx)> skrev i en meddelelse

> [...]
> monteringsvejledning fra en godkendt producent. Der er også den mulighed
> at man selv bliver producent, hvad det kræver ved jeg ikke.

Guldwing kan man vel stadig på anhængertræk til, håber jeg

Prøver at undersøge de links jeg nu har, den der camplet ting var ret smart,
men 80 km/t til spanien, så dør jeg vist inden jeg kommer frem, så sikkert
ikke lige der den kommer med

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 21:05

Hej søren..

Er det denne du tænker på ..
http://www.rcomanche.com/en_home.asp?g=en_model_mccamp

Jeg har selv en, har haft den efter en gl1500 og en gl1800..
har brugt den i 3 ferier..
første gang i 2 uger til normandiet
anden gang i 2 uger til den franske middelhavs kyst
trede gang i 4 uger, gennem italien og til grækenland

køre med 100 km/t når vi køre på motorvej, den er såmend ikke så svære at
køre med, kun når man kommer ind på grus - græs, så skal man være lidt
vågen.....

hvis du ikke har så langt ud til robert så har du heller ikke langt til
bjerringbro, hvis du skulle være interreseret i at sen sådan en trailer

/Peter