Øv! det bliver vis ikke godt vejr i morgen~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 29-02-08 14:05

Hej alle!

Jeg er vel ikke den eneste der glæder mig til at trille en tur i morgen, nu
når det er den 1 marts.

Hans Nikolajsen

Fra : Anders Majland

Dato : 29-02-08 14:26

"Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning"

Kom bare ud og få blæst abstinenserne væk .....

Fra : brian@groth-knudsen.~

Dato : 29-02-08 07:17

On 29 Feb., 14:05, "Hans Nikolajsen" <jadavno...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> Hej alle!
>
> Jeg er vel ikke den eneste der glæder mig til at trille en tur i morgen, nu
> [...]

Jeg ved ikke med din/jeres forsikringer men min har spærretid fra 1/11
til 1/3 BEGGE DAGE INKL. - d.v.s. første køretur bliver søndag.
Check hellere hvad der står...

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-02-08 15:49

brian@groth-knudsen.dk wrote:

> Jeg ved ikke med din/jeres forsikringer men min har spærretid fra 1/11
> til 1/3 BEGGE DAGE INKL. - d.v.s. første køretur bliver søndag.
> Check hellere hvad der står...

1/12 - 29/2 her. I Tryg. Og Runa. Hvor er du forsikret? 1/11 er sgu'
noget tidligt for min smag..

--
vh
Torben

Fra : brian@groth-knudsen.~

Dato : 29-02-08 09:11

> 1/12 - 29/2 her. I Tryg. Og Runa. Hvor er du forsikret? 1/11 er sgu'
> noget tidligt for min smag..
>
> --
> vh
> Torben

...også for min smag!
Det går over når jeg skifter fra Trekroner (=Codan) til IF. Så får jeg
helårsdækning

Fra : Kim Andersen

Dato : 29-02-08 17:02

Pjat med jer!

I kan da bare køre HELE året som vi andre vinterkører, så er abstinenserne
ikke så store!!!!!!!!!!!

Kim

Fra : Karlo Larsen

Dato : 01-03-08 07:50

Ja eller gør som jeg da der var en par gode dage midt i febuar, ringede jeg
til mit forsikringsselskab for at få helårsforsikret min cylel (GS 500E). De
havde fået nye teriffer så forsikringen var faldet med 1100kr som den var,
så fik jeg den helårsforsikret, og så sparede jeg stadig 600kr skørt ikke ?

Men det resulterede så i at de dage i febuar hvor vi havde sol og godt vejr
kom jeg ud og fik luft gennem kroppen Dejligt.

Har faktisk kørt siden midt i febuar frem og tilbage på arbejde ikke nogen
froblem med den rigtige påklædning....

Hilsen : Karlo.

Ps : Kan godt betale sig at ringe og spørge til sine forsikringer en gang i
mellem....