Kære Hr. Nonbo
Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 12:27

Du er kun et menneske ;)

http://ekstrabladet.dk/112/article979816.ece

Så ka du lære det ka du
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Morten

Dato : 29-02-08 15:54

> Så ka du lære det ka du

Nonbo er en af dem, der altid leger Mr. Korrekt.

I min øjne er han mere en usympatisk.

Et eksempel:
I byen hvor jeg bor, har vi meget store trafikproblemer, hver eneste dag.
43.000 biler skal hen over Rander Bro, midt i byen og broen kan ikke klare
mere

Færdselskommisionen besluttede sig for at komme og kigge på problemerne.
I hele forløbet havde formand for kommisionen, Hr. Nonbo været modstander af
besøget, da ingen jyder åbenbart kunne ha´ større trafikproblemer, ihvert
fald ikke i samme målestok, som Kjøwenhavnernes trafikproblemer
--- så den gode Hr. Nonbo stak hovedet i busken, lukkede øjnene og førsøgt
på alle måder at få turen til jylland aflyst.

Daværende Randers borgmester og partikollega blev rasende og skrev:
"Tilsyneladende er Karsten Nonbo overbevist om, at befolkningen i Jylland
består af hedebønder, hosekræmmere og kvæghyrder, der alle sammen har deres
egen lille motorvej, hvor de kan trille af sted i deres Opel Ascona fra ´77.
For at opfriske Hr. Nonbos geografiske viden, kan jeg informere ham om, at
Randers by er på størrelse med Næstved og Nykøbing F. - tilsammen.
I år 2015, kører der i følge de seneste trafikprognoser mere end 55.000
biler i døgnet på Randers Bro.
Det er vel at mærke biler, der føres direkte ind i centrum Randers.
Hvis man ser bort fra motorvejsnettet, så skal man til de københavnske
indfaldsveje for at finde større trafikintensitet end på Randers Bro."

Hr. Nonbo lever i en fantasi verden, hvor kun hans egen næsetip er synlig.

Det glæder mig overordentligt at han nu har fået et hak i denne.

Ved godt at indlægget er noget uden for MC-området, men det viser lidt om
hvilken fyr Nonbo er, og at han sidder med en meget stor magt, overfor alle
trafikanter, også motorcykelister.

Morten