Nye værdier til bruf for afgiftsberegni
Fra : Bo Christensen

Dato : 28-02-08 15:23

Så er der opdateret afgifter på www.folmersmc.dk under afgifter oppe i
menuen, husk at det ikke er den faktiske afgift som listerne angiver,
men den værdi der bruges for at beregne afgiften (der ligger et lille
program til at beregne det på siden, og nej, ikke spørg hvorfor told og
skat gør sådant :D).
God afgiftsjagt
bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-02-08 16:59

Bo Christensen wrote:
> God afgiftsjagt

Det er til at blive stikhamrende åndsvag af det der - jeg indsendte en
21.016 i starten af januar og de har dateret svaret 11/1. Værdi NTV 1993
: 17000,- - tillæg for km 500,- fradag for stand 500,-

Og nu bliver det sjovt - i starten af februar prøvede jeg flere gange
telefonisk at få at vide hvad der skete - uden resultat. Jeg blev
opfordret til at tage personligt til et skattecenter med nye papirer.
Det gjorde jeg så - og de fandt den tidligere afgørelse, som angiveligt
var ringet til mig (jeg har dog ikke talt med dem ??) og jeg betalte
afgiften og købte pladen. I februar. D. 15/1 er altså afgiftsnytår hvor
NTV årgang 1993 bliver 16.000,- værd. Argh! De skylder mig mindst et par
plovmænd.

Jeg har et issue jeg gerne vil drøfte med dem, gad vide om man skal
sende en klage anbefalet for at de reagerer. Nu er jeg sgu' sur! Nå -
mon ikke week-enden kan råde bod på det.

--
vh
Torben