Jakke med indbygget Airbag??
Fra : Anders Bjerregaard

Dato : 28-02-08 13:38

Jeg har købt en MC, og har i samme omgang fået en jakke med det her
airbag system.
Er der nogen der har erfaringer med sådan en, virker det? nogen der er
kommet til at udløse den utilsigtet, hvor meget skal der til? Og hvad
kommer det til at koste, at gøre den klar igen efter en udløsning :).

Er en smule glemsom, så kunne godt frygte at det kunne blive en dyr
forretning, og sys ikk det ville være det fedeste at stå i down town
Århus og ligne bamse!!

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 28-02-08 17:52

> Jeg har købt en MC

Tillykke :)

>, og har i samme omgang fået en jakke med det her
> airbag system.

Sweet

> Er der nogen der har erfaringer med sådan en, virker det? nogen der er
> kommet til at udløse den utilsigtet, hvor meget skal der til? Og hvad
> kommer det til at koste, at gøre den klar igen efter en udløsning :).

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville det ikke have været en god ide
at forhøre sig hos forhandleren om sådanne ting?

/Sjang

Fra : Anders Bjerregaard

Dato : 28-02-08 18:52

Købte den privat, og fik jakke med for en slik. Men han havde
aldrig haft den udløst, så det kunne han ik hjælpe med info
om...
Tænkte at der nok var nogen der havde været nede og bide i
asfalten og den så enten havde været en lifesaver, eller
eksploderet som en anden badebold,eller i det mindste at der var
nogen der havde lavet tricket ved et uheld...

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 28-02-08 19:26

> Købte den privat, og fik jakke med for en slik. Men han havde
> aldrig haft den udløst, så det kunne han ik hjælpe med info
> om...

Ahh, fair enough :)

/Sjang

Fra : KentBM

Dato : 28-02-08 18:55

Henrik Davidsen skrev:
> Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville det ikke have været en god ide
> at forhøre sig hos forhandleren om sådanne ting?
Eller da du jo har internetadgang, søg efter jakken på nettet, i det jeg
går ud fra, at jakken er af en normalt forhandlet fabrikat?

--

Kent

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-02-08 18:57

On 28 Feb 2008 12:37:38 GMT, Anders Bjerregaard
<dennez777@hotmail.com> wrote:

Hej Anders.

>Er en smule glemsom, så kunne godt frygte at det kunne blive en dyr
>forretning, og sys ikk det ville være det fedeste at stå i down town
>Århus og ligne bamse!!

Sådan en jakke med indbygget "airbag" har jeg også, men på min kan
"bamsebulen" ikke lige fjernes - Fandens osse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Grunnet

Dato : 28-02-08 19:31

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> On 28 Feb 2008 12:37:38 GMT, Anders Bjerregaard
> <dennez777@hotmail.com> wrote:
>

> Sådan en jakke med indbygget "airbag" har jeg også, men på min kan
> "bamsebulen" ikke lige fjernes - Fandens osse

Men den udløses vel heller ikke ved et uheld

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-02-08 21:20

Grunnet skrev:
> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Men den udløses vel heller ikke ved et uheld

hmmm
hvis airbag'en ligner min, så er den nærmest en art udløst hele tiden,
kun en køn kvinde kan få den til at flytte sig marginalt i retningen af
brystkassen for en kort periode - men man bliver satans forpustet af det

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Niels Madsen

Dato : 28-02-08 19:50

Hej !
Hvis det er en jakke hvor man hæfter en snor i mcèn koster en ny patron max.
200,00 kr.
Jeg er selv interesseret i sådan en jakke men prisen er ret voldsomt over
4000,00 kr.men hvad hvis den kan redde liv så er det vel ok
Niels

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-02-08 10:20

Niels Madsen skrev:
> [...]
> Jeg er selv interesseret i sådan en jakke men prisen er ret voldsomt over
> 4000,00 kr.men hvad hvis den kan redde liv så er det vel ok

Ja jeg fik altså en klump i halsen, for når man tænker sig lidt om
kender vi vist alle een der ikke kører mere......
Så pas på derude.

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....