Hvad menes der her (TYSK) ?
Fra : Bomer

Dato : 27-02-08 21:15

Har modtaget denne her besked fra Louis, ang udsalg d. 01.03.

Hvad menes der med følgende;
"Mit guter Laune, super Schnäppchen und dem beiliegenden 15%
Rabatt-Gutschein starten wir in den Frühling. Gutschein ausdrucken und am
Samstag 15% Rabatt auf einen Artikel Ihrer Wahl* sparen."

Får jeg 15% rabat på en enkelt vare efter eget valg ??
...eller 15% rabat på en enkelt vare ud af et sortiment, hvorfra jeg selv kan
vælge én ting??
....eller måske 15% på alt jeg køber denne dag (nok for opttmistisk)

Hilsen fra det fynske
Bomer

(Hele teksten fra mailen står herunder);

Lieber Herr BOMHOLT

Startschuss für die neue Motorradsaison! Feiern Sie mit uns am Samstag,
01.03.08, die traditionelle Louis Saisonstart-Party in allen Louis Filialen.

Mit guter Laune, super Schnäppchen und dem beiliegenden 15% Rabatt-Gutschein
starten wir in den Frühling. Gutschein ausdrucken und am Samstag 15% Rabatt
auf einen Artikel Ihrer Wahl* sparen.

Schon was anderes vor am Samstag? Kein Problem. Dann bestellen Sie Ihren
Wunschartikel abzüglich 15% Rabatt einfach im Louis-Onlineshop unter
www.louis.de.

Kommen Sie vorbei! Wir freuen uns auf Sie.

Ihre Petra von Borstel

* Am Donnerstag und Freitag ausgenommen Bayern, Saarland, Österreich: 9-20
Uhr

Fra : MKS - 74

Dato : 27-02-08 21:25

On Wed, 27 Feb 2008 21:15:10 +0100, "Bomer" <bom.mer@yahoo.com> wrote:

>Får jeg 15% rabat på en enkelt vare efter eget valg ??
>..eller 15% rabat på en enkelt vare ud af et sortiment, hvorfra jeg selv kan
>vælge én ting??

Noget imellem disse 2 måske, du får 15% procent på en enkelt vare fra
det meste af sortimentet, der ikke er nedsat i forvejen og ikke er:

Rukka, Garmin, TomTom, Akrapovic, Wunderlich mv som nævnt her -

"Der Gutschein-Code gilt am 01. oder 02.03.2008 im Onlineshop für 1
nicht reduzierten Artikel Ihrer Wahl (ausgenommen Artikel der Marken
rukka, Garmin, TomTom, Akrapovic, Wunderlich, sowie On-Board-Kameras,
Bücher, Geschenkkarten und -gutscheine). Nicht kombinierbar mit
Gutscheinen aus anderen Aktionen. "

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Bomer

Dato : 27-02-08 21:34

> [...]
> rukka, Garmin, TomTom, Akrapovic, Wunderlich, sowie On-Board-Kameras,
> Bücher, Geschenkkarten und -gutscheine). Nicht kombinierbar mit

Er det ikke kun hvis man handler online via nettet??

For det jeg spørger om er taget fra øverste del af nyhedsbrevet, og her er
der jo ingen begrænsninger mht. Garmin, Rukka; TomTom, Akrapovic osv. osv.
....og så er det jeg bliver i tvivl om hvad tekskten i dette øverste del af
nyhedsbrevet egentlig betyder.

Den nederste del er til at forstå - sådan da.
Omhandler kun nethandel.

Bomer

Fra : MKS - 74

Dato : 27-02-08 21:48

On Wed, 27 Feb 2008 21:34:24 +0100, "Bomer" <bom.mer@yahoo.com> wrote:

>Er det ikke kun hvis man handler online via nettet??

Nej - På den jeg har modtaget står øverst i billedtekst:

"15% Rabat-Gutschein* für filiale oder Onlineshop!"
"siehe Hinweise auf dem Gutschein"

Og på dette Gutschein (som man skal ha' med hvis man møder op in
persona og kan printe ud fra en PDF) står så restriktionerne nævnt.

Fra : Christina Hansen[860~

Dato : 06-03-08 12:53

Har du fundet ud af hvad det betyder?

Mvh. Christina

Fra : Benjamin

Dato : 06-03-08 07:16

On 6 Mar., 12:53, "Christina Hansen[8600]"
<cvmhFJ...@webspeed.DETTEdk> wrote:
> Har du fundet ud af hvad det betyder?
>
> Mvh. Christina

Hvis ikke er det i hvert fald for sent nu, tilbuddet var til i
lørdags