Vintertrafik.dk - bedre for 2 år siden?
Fra : Dak

Dato : 26-02-08 20:05

Er det bare mig eller var hjemmesiden ikke mere overskueligt for et par år
siden?

Lige nu kan jeg ikke se andet end at de meste af kbh området ingen data har
og jeg kan ikke se dato for sidste saltning.

Hvornår har de sidst saltet?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-02-08 21:35

Dak skrev:
> [...]
>
> Lige nu kan jeg ikke se andet end at de meste af kbh området ingen data har
> og jeg kan ikke se dato for sidste saltning.

mjaahhh tjohh

Jeg tror at kommunesammenlægningerne ihvertfald her i det nurdjyske har
sat projektet noget tilbage, jeg har også lagt mærke til at nogen
områder nu er "uden detaljer" -

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 27-02-08 09:00

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Lige nu kan jeg ikke se andet end at de meste af kbh området ingen data
> har og jeg kan ikke se dato for sidste saltning.

Mjaaee, på
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true står det
ikke, men det er ca. en god uge siden de sidst saltede. Det var vidst i
Nordjylland og lidt i Sønderjylland og enkelte strækninger på Sjælland.
Hvorom alting er, så var saltningen meget sporadisk. Siden har der ikke
været saltbøsseaktivit i DK. Med al den regn der har været, så tror jeg, at
det meste salt er skyllet af vejene.

--
Mvh,
Allan den ivrige saltovervåger

Fra : Niels Pein

Dato : 27-02-08 09:19

"Allan K. Poulsen" skrev ...

> [...]
> i Nordjylland og lidt i Sønderjylland og enkelte strækninger på Sjælland.
> Hvorom alting er, så var saltningen meget sporadisk. Siden har der ikke

Hvordan skaffer du den information? Ved at følge med på siden et par gange
hver dag?
--
Hilsen Niels
(der med sin nye Bandit nu også bekymrer sig lidt om salt)

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 27-02-08 09:51

> [...]
> --
> Hilsen Niels
> (der med sin nye Bandit nu også bekymrer sig lidt om salt)

Lav den til din startside Nej, jeg har blot for vane at følge siden en
gang daglig eller mindst hver anden dag her de sidste to uger af februar.
Det gør jeg udelukkende fordi, jeg gerne selv vil ud at køre så hurtig som
mulig efter min forsikring træder i kraft den 1. marts. Jeg lader mig ikke
slå ud af kulden for en køretur, men jeg lader geden blive inde hvis der er
saltet for nyligt.

--
Mvh,
Allan

Fra : Anders Majland

Dato : 27-02-08 17:55

> (der med sin nye Bandit nu også bekymrer sig lidt om salt)

Kan jeg godt forstår - mit pakæsel nåede ikke i hi inden den første salt, og
selvom jeg spulede grundigt så kan jeg se forskellen på før/efter (næsten 3
måneders stilstand). Der er nogle steder som f.eks på udstødning/forrør og
sidetaskebeslagene hvor de røde myrer har haft travlt. Btw så var min EBC
bagbremseskive også ræverød (og klodserne rustet fast) mens der intet var at
se på forskiverne ...

Men den er kørende nu fordi jeg tror på at saltet er skyllet væk og fordi
gyngehesten mangler friskt gummi og smidt belægningen fra en bremseklods (og
trænger til et nyt forhjul, nye skiver og en ny udstødning - bar) Men det
blev da til ca 6000km på den denne vinter. Ikke sært at den trænger til en
kærlig hånd. Det skal den så gerne snart have og så Tjuhej2008:
http://www.tenere.dk/2007/tjuhej/tjuhej.htm Der tager jeg ikke pakæslet - er
stadig øm over at skramme den og med fuld tank kan jeg heller ikke får den
på ret køl hvis de skulle blive træt ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 < Gyngehesten