Hvilket mærke, for og bagsvinger s
Fra : Anders

Dato : 25-02-08 20:42

Hvilket mærke, for og bagsvinger stammer dette fra?

Har lagt et billede på dk.binaer.motor

Hvilket mærke tror du de stammer fra? Jeg har nemlig suxuki fælge jeg
gerne vil have på min Yamaha SR-500. Så det kunne være rart at vide
hvilke stumper jeg skal bruge for at få dem på.
'

Mvh. Anders

Fra : Harald Blaatand

Dato : 26-02-08 11:30

"Anders" <andersboesen@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> gerne vil have på min Yamaha SR-500. Så det kunne være rart at vide
> hvilke stumper jeg skal bruge for at få dem på.

Prøv at smide billederne et andet sted,da en del ikke har adgang til de
grupper der indeholder vedhæftede filer.

- -

Fra : boesen

Dato : 26-02-08 04:58

Der ligger nu et billede her:
http://dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1634

Mvh. Anders

Fra : Armand

Dato : 26-02-08 23:06

boesen skrev:
> Der ligger nu et billede her:
> http://dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1634

Hele forenden er en Ducati - find f.eks. en Ducati 600SS på
Google-billeder og sammenlign.

Bagenden kan jeg ikke sådan lige genkende; men læg mærke til at de
originale bagstøddæmpere er væk og at det derfor er en omstændig
ombygning med central-støddæmper (og givetvis også progressiv
link-system) at det drejer sig om, og dét bliver svært gennemførlig til
gadegodkendelse

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 26-02-08 13:03

Anders wrote:

> Hvilket mærke tror du de stammer fra? Jeg har nemlig suxuki fælge jeg
> gerne vil have på min Yamaha SR-500. Så det kunne være rart at vide
> hvilke stumper jeg skal bruge for at få dem på.

Ingen anelse - prøv at spørge på sr500.de forum.. Det hører godt nok til
en af de vildere ombygninger.. Min egen er knap så vild :)
http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=17113&m=full

Du skal dog nok ikke bekymre dig alt for meget om at få den synet hvis
du får bygget den om

--
Ole Hansen