Originale dele til Kawasaki??
Fra : peterbechm

Dato : 25-02-08 12:32

Hej derude

Er der nogle der ved hvor man evt. kan købe originale dele til
Kawasaki et sted i EU, hvor de er seriøse, og man måske kunne spare
lidt. Har fundet lidt billigere dele i USA men de vil ikke sende, plus
alt det bøvl man måske kan få med told og skat..

På forhånd tak Peter

Fra : Flemming Disc

Dato : 25-02-08 20:48

"peterbechm" <peterbechm@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Til hvilke cykel og hvad er det for dele?

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : H. P. Holm

Dato : 26-02-08 02:08

peterbechm skrev:
> [...]
> lidt. Har fundet lidt billigere dele i USA men de vil ikke sende, plus
> alt det bøvl man måske kan få med told og skat..

Rydberg's MC:
<http://www.rydbergsmc.dk/uploads/media/Rydberg_MC_kawalager.pdf>

Fra : peterbechm

Dato : 26-02-08 00:27

> Til hvilke cykel og hvad er det for dele?
>
> --
>
>       Venlig hilsen
>             Flemming Disc
>              www.discteknik.dk

Drejer sig om de 4 gummiflanger mellem luftfilterkasse og
karburatorer, samt de fjeder-spændebånd der holder dem..

På forhånd tak, Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 10:02

> [...]

<Drejer sig om de 4 gummiflanger mellem luftfilterkasse og
<karburatorer, samt de fjeder-spændebånd der holder dem..

Hvad for en model og årgang??

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : peterbechm

Dato : 26-02-08 02:06

> <Drejer sig om de 4 gummiflanger mellem luftfilterkasse og
> <karburatorer, samt de fjeder-spændebånd der holder dem..

> [...]

Nå ja, gik vist lidt stærkt...

Kawasaki Zephyr ZR550 B4 fra 93´

Mvh. Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 10:23

> <Drejer sig om de 4 gummiflanger mellem luftfilterkasse og
> <karburatorer, samt de fjeder-spændebånd der holder dem..

> [...]

Gummi 197 kr og 66 kr for fjeder.
1050 kr ialt incl levering.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-02-08 20:04

Flemming Disc skrev den 26 feb 2008 i
klip
> Gummi 197 kr og 66 kr for fjeder.
> 1050 kr ialt incl levering.
klip
> Jeg ved godt jeg er lige på vippen nu :-|
> Så Peter, hvis jeg kan hjælpe, så kontakt mig direkte, min mail er på
> min hjemmeside "

Men "et eller andet" får dig til at sælge ting på DFM alligevel?

Fra : Flemming Disc

Dato : 26-02-08 21:11

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Men "et eller andet" får dig til at sælge ting på DFM alligevel?

Ja, jeg vil ville give ham en alternativ pris, men ikke bare for at sælge
til ham, men for at vise, også til dig, at der er forskelige priser i
Danmark.

Men jeg ved godt, at den er på grænsen, jeg har bare læst en del priser her
på mc grupperne, som viser at de fleste orginal priser kan jeg gøre bedre,
uden jeg dumper priserne.
Det er jeg hel sikkert ikke den eneste uautoriseret, der kan herhjemme, så
det jeg ville var, ikke at jage alle folk udenlands.

Jeg gør jo primært i salg, her i min butik, så at sende dele rundt er for
det meste, noget andre ikke lige kan skaffe, som feks. kabs. membramer til
en Kawa 750 Twin, som jeg sendte til Norge i dag.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 05:53

Hej

Jeg er sikker på Peter er glad for Flemming blander sig og på den
pæne måde han gør det på, syntes jeg vi alle skal være glade for.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-02-08 06:54

Det er da fin service. Flemming reklamerer jo ikke uhæmmet. Lidt goodwil
skal der være. Flemming. Lige et tip. I underskiften (de 4 linier under
de to streger) kan du skrive præcis havd der passer dig, uden nogen kan
blande sig.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-02-08 17:16

Jens Jacob Bager Jensen skrev den 27 feb 2008 i
> Det er da fin service. Flemming reklamerer jo ikke uhæmmet. Lidt
> goodwil skal der være.

Vrøvl. Igen: Vil vi følge i fælleskab vedtagne gode måder at opføre sig
på, og fundatsen for gruppen eller kan "nogen" få fripas? Og hvem
bestemmer lige det hvem der har fripas eller ej, og hvad skal vi så med
en fundats hvis "nogen" vil det?

Flemming. Lige et tip. I underskiften (de 4
> linier under de to streger) kan du skrive præcis havd der passer
> dig, uden nogen kan blande sig.

Godt forslag.
Og ellers har de fleste da en emailadresse man kan skrive til eller
hva, hvor svært kan det være.

Og nej: Jeg kører hver dag

Fra : H. P. Holm

Dato : 27-02-08 18:47

Arne Lorenzen skrev:

> Vrøvl. Igen: Vil vi følge i fælleskab vedtagne gode måder at opføre sig
> på, og fundatsen for gruppen eller kan "nogen" få fripas?

Det har historisk set altid været accepteret at besvare forespørgsler
med tilbud + at denne gruppe har altid været tolerant med hensyn til
forskellige former for annoncering.

Hvis du vil punke nogen, så skal det være dem der spørger efter steder
at handle det ene og det andet, og så får du nok at se til!

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-02-08 23:10

H. P. Holm skrev den 27 feb 2008 i
klip
> Det har historisk set altid været accepteret at besvare
> forespørgsler med tilbud + at denne gruppe har altid været
> tolerant med hensyn til forskellige former for annoncering.

Det var ellers noget af en alternativ udlægning, men hvad ved jeg om
korssting..

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 28-02-08 00:27

> Jens Jacob Bager Jensen skrev den 27 feb 2008 i

> Og nej: Jeg kører hver dag

Nåå, det kan måske forklarer,
hvorfor du har ondt i ... lige der hvor du har )

mvh Jens
Sydals
på forhånd undskyld Arne

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-02-08 12:30

Jens Meldgaard skrev den 28 feb 2008 i
klip

> Nåå, det kan måske forklarer,
> hvorfor du har ondt i ... lige der hvor du har )
>
> mvh Jens
> Sydals
> på forhånd undskyld Arne

Njarh.. jeg ved snart ikke
Så når jeg nu er i gang alligevel med brokkeriet så kan jeg da fortælle
at det er god latin at klippe folks signatur væk når man svarer.

Ellers bliver det jo en ren reklamesøjle efterhånden

Fra : Kong

Dato : 28-02-08 07:07

On 25 Feb., 20:32, peterbechm <peterbe...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> lidt. Har fundet lidt billigere dele i USA men de vil ikke sende, plus
> alt det bøvl man måske kan få med told og skat..

http://www.cmsnl.com/ - ligger i Nederlandene, brug evt. Ron Ayers til
at finde part # med.