Hvor surt - Louis.de holder udsalg.
Fra : Dak

Dato : 25-02-08 18:56

Æv.. har lige købt for over 2000kr ting hos louis og så sender de dælme en
mail hvor der står 15% tilbudsfest lørdag d.1/3.

Kan ikke forstå resten men det er noget med at taste ens auktionsnummer ind
og så skulle man få rabbatten på de fleste ting.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : HO

Dato : 25-02-08 19:43

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan ikke forstå resten men det er noget med at taste ens auktionsnummer
> ind og så skulle man få rabbatten på de fleste ting.
hej
rolig nu rolig nu.
det står du kan få 15% på EN ting.
mvh
ho

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-02-08 19:53

HO skrev den 25 feb 2008 i

> "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hej
> rolig nu rolig nu.
> det står du kan få 15% på EN ting.

Og kun på ting der ikke er sat ned i forvejen.
Og heller ikke på Rukka, Garmin, TomTom, Akrapovic, Wunderlich, On-
Board-Kameras, Bücher, Geschenkkarten und -gutscheine).

--
Mvdlh - Arne Lorenzen

Fra : Martin Wittrock

Dato : 25-02-08 23:27

> Og kun på ting der ikke er sat ned i forvejen.
> Og heller ikke på Rukka, Garmin, TomTom, Akrapovic, Wunderlich, On-
> Board-Kameras, Bücher, Geschenkkarten und -gutscheine).

Verdammt... skal ellers snart bestille nogle Rukka-bukser - 15% havde
sandelig været fint :(

--
Martin Wittrock (4400 / 2800)
Kawasaki Gpz 500 88 - en dejlig maskine

Fra : Veset

Dato : 26-02-08 10:29

On Mon, 25 Feb 2008 23:26:44 +0100, Martin Wittrock
<martin-is-afraid-of-sp@m.dk> wrote:

>Verdammt... skal ellers snart bestille nogle Rukka-bukser - 15% havde
>sandelig været fint :(

Har du overvejet ebay.de - sofort kaufen und neu ?
Købte selv Rukka bukser sidste år, på den måde. Gjorde, i mine øjne,
et kup. Fik nogle APR 3, der normalt kostede € 499,95 for € 299,95 +
forsendelse.
--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Anders Majland

Dato : 26-02-08 12:02

> [...]
> Købte selv Rukka bukser sidste år, på den måde. Gjorde, i mine øjne,
> et kup. Fik nogle APR 3, der normalt kostede ? 499,95 for ? 299,95 +

Man skal bare være lidt opmærksom på svindlere. Jeg var ved at ryge i med
begge ben på noget rukka alroad der tilsyneladens skulle stamme fra en
butikslukning. Men det var en svindler som nåede at få adskillige tusinde
euro inden han belv stoppet (det var fra en hakket konto). Men jo der er
mange rigtig gode tilbud i tyskland - også på ebay - og også mange seriøse
sælgere på ebay - også af rukka eller andre mærkevarer. Jeg har netop købt
nogle daytona støvler til en god pris fra en "kældebutik". Det store
postordrebutikker fører ikke TransOpen.

/A

Fra : Veset

Dato : 26-02-08 15:19

On Tue, 26 Feb 2008 12:01:40 +0100, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

> [...]
>sælgere på ebay - også af rukka eller andre mærkevarer. Jeg har netop købt
>nogle daytona støvler til en god pris fra en "kældebutik". Det store

Det er selvfølgelig kedeligt at der findes sådan nogle brodne kar, men
godt at han blev stoppet. Hvordan opdagede du at det var svindel?
Jeg købte mine bukser her: http://stores.ebay.de/mlshopde
--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 16:45

On Tue, 26 Feb 2008 15:19:00 +0100, Veset wrote:

> Hvordan opdagede du at det var svindel?

En god idé er at holde øje med anmeldelserne. Er der et slip á manglende
handel i en periode, så vær på vagt :-|

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Anders Majland

Dato : 26-02-08 16:49

> Det er selvfølgelig kedeligt at der findes sådan nogle brodne kar, men
> godt at han blev stoppet. Hvordan opdagede du at det var svindel?
> Jeg købte mine bukser her: http://stores.ebay.de/mlshopde

Et par clues.
- Kontoen havde ikke været aktiv længe.
- Sælger svarede ikke på forspørgsler.
- Der var rigtigt mange identiske varer med identiske billeder og tekst - og
teksten virkede lidt klippe/klistre aktiv som om den egenligt var skrevet
til en anden vare.

Så jeg sprang over de første par auktioner mens jeg holdt øje med
prisniveauet - og de lukkede meget lavt. Ret hurtigt derefter begyndte der
at komme negativ feedback fra købere, som blev besvaret med at det basalt
set var køber der var et dumt svin... Og lidt søgning på ebays fraud forum
gav også noget debat ...

Men de scams er hit'n'run - Og man kan nemt være uheldig at ryge i.... Og da
det trods den lave pris var mange penge var jeg lidt mere skeptisk end
normalt (Har rundet de 100 handler på ebay - dog mest "småting"

Fra : Dr. Enduro

Dato : 26-02-08 22:20

Anders Majland skrev:

> Men de scams er hit'n'run - Og man kan nemt være uheldig at ryge i.... Og da
> det trods den lave pris var mange penge var jeg lidt mere skeptisk end
> normalt (Har rundet de 100 handler på ebay - dog mest "småting"

Ebay har dog også en slags garanti, som de kalder "Käuferschutz", så man
får pengene retur, vist nok med en selvrisiko på 50 euro eller sår'n.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Anders Majland

Dato : 26-02-08 08:15

> Verdammt... skal ellers snart bestille nogle Rukka-bukser - 15% havde
> sandelig været fint :(

Ved at være sjældent med gode tilbud på rukka ... Men der er da en damejakke
til halv pris

Fra : Dak

Dato : 25-02-08 20:32

> rolig nu rolig nu.
> det står du kan få 15% på EN ting.

nååå... men nu købte jeg så en kæde med lås til ca. 1400kr!

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : HO

Dato : 25-02-08 20:51

> nååå... men nu købte jeg så en kæde med lås til ca. 1400kr!

surt - men sådan er det jo så tit, især op til jul - det får man til halv
pris i januar

HO

Fra : HuddiBras

Dato : 27-02-08 21:32

Hejsa
Købte for ca. 3000 den 8. februar. Bl.a. en Rukka jakke
til fruen. Kort efter var den sat yderligere 50 eur ned.
Sendte så en pæn mail til Louis, de ringede dæleme samme
aften, og de 50 eur er gået ind på kontoen. Sædvanlig
praksis, siger de.
Måske ikke helt analogt med dit tilfælde, men viser da, at man
kan få noget ud at at tjekke priser efterfølgende.

Har i det hele taget kun haft yderst positive oplevelser med
de tyskere!!

Mvh
Peter